// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

بازی Bossgard با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Sand Sailor، سازنده بازی Black the Fall، با انتشار تریلری از جدیدترین بازی خود یعنی Bossgard رونمایی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو مستقل سند سیلر (Sand Sailor) تریلر جدیدی از تازه‌ترین پروژه خود یعنی بازی Bossgard منتشر کرد. بازی در سبک چندنفره آنلاین در حال توسعه است و هدف بازیکنان در آن تبدیل شدن به غول داخل بازی است.

در جریان بازی، کاربران با انتخاب کاراکتر خود از بین باس‌های مختلف به میدان نبرد ملحق می‌شوند. همانطور که در تریلر منتشر شده نیز می‌بینید بازیکنان هدایت کاراکتر‌هایی همچون تکه نان تُست، تاس و غیره را در اختیار می‌گیرند. گویا کاربران می‌توانند در جریان بازی با دوستان خود به رقابت بپردازند یا اینکه با تشکیل تیم به نبرد با بزرگ‌ترین غول در بازی بروند. به گفته سازندگان کاربران در بازی در محیط‌های «شلوغ» قرار می‌گیرند؛ طوری که المان‌های داخل محیط حواس بازیکنان را پرت می‌کند. از محیط‌های این بازی می‌توان به یک جزیره اشاره کرد و در آن سو شاهد منطقه‌ای همانند آشپزخانه هستیم که در کنار یک لیوان قهوه بزرگ دیده می‌شود.

سازنده این بازی یعنی استودیو سند سیلور با توسعه بازی معمایی و اتمسفریک Black The Fall شناخته می‌شود که داستان کاراکتر کارگری را روایت می‌کند که قصد فرار از یک رژیم کمونیستی را دارد. بازی مذکور در زومجی توانست نمره ۷ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید از طریق این لینک به صفحه بررسی آن مراجعه کنید.

تاریخ انتشار بازی Bossgard هنوز مشخص نشده است، اما با توجه به تریلری که سازندگان در یوتیوب منتشر کردند به نظر می‌رسد که بازیکنان برای تجربه آن باید «گیم پد یا گوشی همراه خود را در اختیار داشته باشند.» در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Bossgard را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده