نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

برنامه مارول برای معرفی شخصیت خانم مارول در آینده نزدیک

کوین فایگی از برنامه مارول برای معرفی شخصیت خانم مارول در آینده نزدیک در دنیای سینمایی این استودیوی فیلمسازی خبر داد.

فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با محوریت ابرقهرمان زن است و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که قرار است در طول سال‌های آینده شاهد حضور ابرقهرمان‌های زن بیشتری در این دنیای سینمایی باشیم. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه جدید خود تایید کرد که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی شخصیت کاملا خان ملقب به خانم مارول، در دنیای سینمایی مارول پس از انتشار فیلم مستقل شخصیت کاپیتان مارول است. فایگی به بی‌بی‌سی گفت:

در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel با بازی بری لارسون در حال انجام است و شخصیت خانم مارول، شخصیت دیگری در کتاب‌های کمیک است. او یک ابرقهرمان مسلمان است که منبع الهامش کاپیتان مارول است و او قطعا یکی از شخصیت‌هایی هست که در برنامه آینده ما قرار دارد. برنامه ما این است که پس از اینکه کاپیتان مارول را برای اولین‌بار به همه جهان معرفی کردیم، شخصیت کامالا خان را در دنیای سینمایی مارول معرفی کنیم.

Ms. Marvel

شخصیت خانم مارول (کامالا خان) برای اولین‌بار در شماره ۱۴ کمیک کاپیتان مارول معرفی شد و اولین حضور مستقل این شخصیت در فوریه سال ۲۰۱۴ بود که این کمیک با استقبال طرفداران و منتقدان روبه‌رو شد. خان یک نوجوان آمریکایی-پاکستانی از نیوجرسی است که به لطف اینکه او یک غیرانسان بود، دارای قدرت‌های فرابشری می‌شود. پس از اینکه کارول دانورز به کاپیتان مارول تبدیل شد، خان جای او را به‌عنوان خانم مارول در دنیای کمیک گرفت.

با این حال، با توجه به لغو ساخت سریال Inhumans (اینهیومنز) و اینکه این شخصیت‌ها تنها حضور محدودی را در سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) داشتند، سوالاتی را در مورد ریشه شخصیت کامالا خان در دنیای سینمایی مارول ایجاد می‌کند. با این حال، با توجه بازگشت دو مجموعه قدیمی مارول احتمال ساخت فیلم Inhumans بسیار کمرنگ شده است؛ اما مارول ممکن است در آینده مجموعه اینهیومنز را در قالب یک اثر سینمایی احیا کند.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. اخیرا باب ایگر، مدیر عامل والت دیزنی، خبر از یک مجموعه جدید در دنیای سینمایی مارول پس از فیلم Avengers 4 داده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده