// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

تاریخ انتشار بازی Death's Gambit با تریلری مشخص شد

با انتشار یک تریلر، زمان عرضه بازی پلتفرمر دو بعدی Death's Gambit مشخص شد. با زومجی همراه باشید.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، تاریخ انتشار بازی پلتفرمر دوبعدی Death's Gambit بالاخره مشخص شد و دنبال‌کنندگان این بازی می‌توانند آن را در تاریخ چهاردهم آگوست ۲۰۱۸ (۲۳ مردادماه) تجربه کنند.

در سال ۲۰۱۶ بود که تریلر غول‌های این بازی نشان داده شد و طرفداران با مشاهده آن، این بازی را با حال و هوای مجموعه Dark Souls مقایسه کردند. این تریلر علاوه بر مشخص کردن تاریخ عرضه، بخش‌هایی از داستان بازی را در کنار عبارت «Destined for Failure» نشان می‌دهد. همچنین شما می‌توانید در این تریلر تصاویری واضح از سبک هنری بازی، شخصیت‌های قابل بازی و برخی از دشمنان را مشاهده کنید. همچنین قبل از نشان دادن زمان عرضه، این تریلر برخی از لحظات گیم‌پلی دوبعدی این بازی را به شما نشان می‌دهد.

توسعه‌دهندگان این بازی در وصف آن، این‌گونه گفته‌اند:

Death's Gambit یک بازی نقش‌آفرینی اکشن چالش‌ برانگیز است که شما را در سیاره‌ای بیگانه با حال و هوای قرون وسطایی قرار می‌دهد؛ سیاره‌ای که در آن انواع هیولاها، شوالیه‌ها و ترس و وحشت را می‌توانید بیابید. به عنوان مامور مرگ (Death)، شما به خدمت آن در آمده‌اید و باید ترس‌هایتان را کنار بگذارید و کشمکش‌هایی را که در قلب Leydia نهفته است، تحمل کنید. در این بازی شما باید در مبارزه‌‌های دقیق حرفه‌ای شوید، برای حمله‌هایتان نقشه بکشید و با موجودات وحشتناکی که ارتفاع آن‌ها به آسمان‌ها می‌رسد، مقابله کنید. در این بازی با استفاده از انواع سلاح‌ها و توانایی‌ها به جستجوی سرزمین‌های فراموش‌نشدنی بپردازید؛ سرزمین‌هایی که در آن‌‌ها شخصیت‌هایی مرموز و پیچیده وجود دارند که ممکن است شما را در راهتان کمک کنند یا جلوی راهتان را بگیرند. منبع جاودانگی را که همانند طاعون سرزمین‌ها را آلوده کرده است بیابید و گره ابدی آن را از این سرزمین‌ها بگشایید.

بازی Death's Gambit توسط یک تیم توسعه‌دهنده مستقل به نام White Rabbit ساخته شده است و قرار است در تاریخ ۱۴ آگوست ۲۰۱۸ روی پلتفرم‌های پی‌ سی و پلی استیشن 4 منتشر شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید منتشر شده این بازی را مشاهده کنید.

دانلود از وبسایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده