// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

الکترونیک آرتز از سرویس های اشتراکی خود و آینده آن‌ها می‌گوید

کمپانی الکترونیک آرتز از آینده سرویس‌های اشتراکی خود و احتمال افزوده شدن گیمینگ ابری به آن‌ها می‌گوید. با زومجی همراه باشید.

طبق آخرین اخبار بازی، اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیر عامل و بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen)، مدیر ارشد مالی شرکت الکترونیک آرتز، طی کنفرانس گزارش مالی خود در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۸، از برنامه‌های این ناشر در رابطه با سرویس‌های اشتراکی سخن گفتند.

این شرکت در حال حاضر سرویس‌های EA Access و Origin Access را برای ایکس باکس وان و پی سی عرضه کرده است و این‌طور که به‌نظر می‌رسد قصد دارد برای یکی از سرویس‌های اشتراکی خود، محتویات بی‌سابقه و ارزشمندی را عرضه کند.

ویلسون همچنین اشاره کرد که کمپانی الکترونیک آرتز معتقد است که گیمینگ مبتنی بر فضای ابری (همانند سرویس Playstation Now) بین سه الی پنج سال دیگر به شکل معناداری جای خود را میان گیمرها باز می‌کند. این سرویس باعث می‌شود تا مردم به سخت‌افزارهایشان محدود نشوند و با ورود به فضای ابری، به هر پلتفرمی دسترسی پیدا کنند. این حرف بدین معنا است که الکترونیک آرتز قصد دارد تا بیشتر بازی‌هایش را در آینده به نحوی طراحی کند که گیمرها بتوانند آن‌ها را در اکثر پلتفرم‌ها تجربه کنند. شنیده‌ها حاکی از آن است که این شرکت برای رسیدن به این هدف، در کنار کار کردن روی تکنولوژی خود، ممکن است با شرکت‌های دیگری هم همکاری کند.

بر اساس گفته‌های ویلسون، کمپانی EA قصد دارد تا به شکل جدی روی سرویس‌های اشتراکی خود تمرکز کند؛ چرا که این سرویس‌ها بهترین و کم دردسرترین راه برای دسترسی به انواع محتوا هستند. این کمپانی قصد دارد تا بازی‌های خود را با تمام روش‌هایی که گیمرها بخواهند، به آن‌ها عرضه کند، اما در عین حال از آن‌ها انتظار دارد تا بیشتر از گذشته به سمت سرویس‌های اشتراکی کشیده شوند و از این سرویس‌ها استفاده کنند. این مساله باعث می‌شود تا سرویس‌های اشتراکی بخش مهمی از تجارت این کمپانی شود و آن‌ها در سال‌های آتی تمرکز بیشتری روی این سرویس‌ها قرار دهند. علاوه بر آن، بازی‌های جدید و اصلی این شرکت جایگاه مهم‌تری را در رابطه با این سرویس‌ها خواهند داشت و کمپانی EA برای ارائه سرویس‌های اشتراکی قابل اعتماد باید با دیگر ناشران و سازندگان همکاری کند.

همچنین طبق گفته‌های یورگنسن، در طی یکی دو سال آینده محتویات جدیدی همانند بازی‌های Third-party یا حتی بازی‌های جدیدی که عرضه می‌شوند، به سرویس‌های اشتراکی EA اضافه خواهد شد و علاوه بر آن‌ها این ناشر قصد دارد تا ابزارهای شبکه اجتماعی و موارد جدید دیگری را هم به این سرویس‌ها بیاورد.

در حال حاضر شما می‌توانید با پرداخت ماهیانه ۵ دلار یا سالیانه ۳۰ دلار مشترک این سرویس‌ها شوید و از بازی‌های رایگان آن‌ها لذت ببرید. نظر شما راجع به آینده سرویس گیمینگ ابری و سرویس‌های اشتراکی چیست؟


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده