// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تمام درآمد حاصل از بازی Fork Parker’s Crunch Out صرف کار‌های خیریه می‌شود

بازی جدید کنسول Super Nintendo یعنی Fork Parker’s Crunch Out، ساخته کمپانی Devolver Digital، برای کمک به بیماران روحی و خیریه در حال توسعه است.

کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) اعلام کرد که در حال ساخت بازی ویدیویی جدیدی برای کنسول Super Nintendo یا همان SNES است که تمامی درآمد حاصل از آن به موسسه‌ خیریه تقدیم می‌شود.

این بازی Fork Parker’s Crunch Out نام دارد که بازیکنان در آن در جایگاه بدترین توسعه دهنده اجرایی بازی‌های ویدیویی قرار می‌گیرند. در این جریان بازیکنان در حالی که هدایت Fork Parker را برعهده می‌گیرند باید با سخنرانی‌های ویژه خود برای ساخت پروژه بعدی به تیم توسعه دهنده خود انگیزه دهند. در این راستا شما باید پرسنل خود را Crunch Out کنید که در واقع اصطلاحی است که در صنعت بازی‌سازی از آن استفاده می‌شود؛ طوری که توسعه دهندگان ساعت‌ها اضافه کاری می‌کنند تا بتوانند در زمان تایین شده پروژه را به اتمام برسانند.

به طول کلی بازی Fork Parker’s Crunch Out برای کسانی توسعه یافته است که در جریان ساخت بازی زیر فشار‌های زیاد استرس قرار گرفته‌اند. کمپانی دیوالور دیجیتال با همکاری موسسه خیریه Take This قصد دارد که به کمک کسانی برود که در این صنعت در معرض ضربه روحی قرار گرفته‌اند. تمامی درآمد حاصل از این محصول به موسسه خیریه Take This تقدیم می‌شود تا از این رو به کسانی که از بیماری‌های روحی رنج می‌برند، کمک مالی شود.

علاقه‌مندان هم اکنون می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی Mega Cat بازی Fork Parker’s Crunch Out را پیش خرید کنند. اگر هم تصمیم ندارید که کنسول قدیمی خود را برپا کنید و به تجربه این بازی بپردازید، خریداری کردن این بازی به تنهایی می‌تواند یکی از مشکلات بزرگ صنعت بازی‌های ویدیوی را برطرف کند. در ادامه می‌توانید توییت سازندگان را مشاهده کنید.

کمپانی دیوالور با همکاری TakeThisOrg و MegaCatSudios بازی Fork Parker’s Crunch را با افتخار معرفی می‌کند.

۱۰۰ درصد درآمد حاصل از این محصول به موسسه خیریه Take This برای درمان بیماران روحی جامعه بازی‌های ویدیویی، تقدیم می‌شود.

 نظر شما در مورد این بازی و هدف سازندگانش چیست؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده