// یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

کمپانی Mushkin از جدید‌ترین SSDهای پرسرعت خود رونمایی کرد

شرکت سخت‌ افزاری موشکین به تازگی از جدید‌ترین SSDهای پرسرعت خود رونمایی کرده است.

کمپانی Mushkin که به عنوان یک برند شناخته شده در تولید حافظه و راه‌حل‌های ذخیره‌سازی در دنیا مطرح است، به تازگی در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ از خط تولید جدید‌ترین SSD های خود با نام Pilot رونمایی کرده است که از تکنولوژی M.2 NVMe بهره می‌برند.

mushkin

این حافظه‌های پرقدرت تلفیقی از کنترلر Silicon Motion SM2262 و 3D TLC NAND را در خود جای داده‌اند. همچنین ساخت این محصولات بر اساس تکنولوژی M.2-2280 باعث شده که بتوانند با استفاده از رابط کاربری PCI-Express 3.0 و همچنین پروتکل NVMe 1.3 استفاده کنند. این محصولات جدید در چهار حجم ذخیره‌سازی متفاوت در دسترس قرار خواهند گرفت که عبارتند از ۱۲۰ گیگ، ۲۵۰ گیگ، ۵۰۰ گیگ و همچنین ۱ ترابایت که از لحاظ سرعت و عملکرد نیز با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند.

نسخه‌ی ۱۲۰ گیگابایتی این محصولات توانایی خواندن اطلاعات تا سرعت ۱۲۱۵ مگابایت بر ثانیه، ۵۱۵ مگابایت برثانیه سرعت نوشتن داده‌ها، ۹۱ هزار IOPS در خواندن رندوم 4K و تا ۱۳۳هزار IOPS در ذخیره اطلاعات رندوم 4K دارا است. نسخه‌ی ۲۵۰ گیگابایتی سرعتی تقریبا معادل دو برابر نسخه‌ی کم‌ حجم‌تر خود را دارد یعنی تا ۲۴۷۰ مگابایت در ثانیه خواندن اطلاعات و ۱۰۰۰ مگابایت در ثانیه توانایی ذخیره اطلاعات را دارد.

mushkin

برای نسخه‌ی ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی نیز همین روند ادامه دارد و در نسخه‌هایی با حجم بالا‌تر سرعت خواندن و نوشتن افزایش یافته است. در حافظه ۵۰۰ گیگابایتی سرعت خواندن ۲۶۸۰ مگابایت در ثانیه و در نسخه‌ی ۱ ترابایتی از عدد ۲۷۱۰ مگابایت در ثانیه است. اما در بخش ذخیره اطلاعات سرعت در این دو نسخه یکی است و تا ۱۷۵۵ مگابایت در ثانیه می‌رسد.

تمامی این حافظه‌های ارائه شده توسط موشکین دارای ۳ سال گارانتی هستند.

mushkin

در بخش حافظه‌ های ذخیره سازی محصولات زومیت می‌توانید مشخصات و قیمت SSD، قیمت هارد، فلش مموری و کارت حافظه را با یکدیگر مقایسه کرده و با بهترین قیمت از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خریداری کنید.


منبع wccftech.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده