نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸

حضور دو بازیگر جدید در فصل دوم سریال The Punisher تایید شد

بخش تلویزیونی مارول و شبکه نتفلیکس از حضور دو بازیگر جدید در فصل دوم سریال پانیشر (The Punisher) خبر داده‌اند.

ماه آذر سال گذشته، بخش تلویزیونی مارول و شبکه نت فلیکس از تمدید سریال The Punisher برای فصل دوم خبر دادند. از ماه اسفند سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال رسما آغاز شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو بازیگر جدید در فصل دوم سریال The Punisher تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کوربین برنسن، بازیگر سریال American Gods (خدایان آمریکایی) و انت اوتول، بازیگر سریال Smallville (اسمالویل)، به جمع بازیگران فصل دوم سریال پانیشر اضافه شده‌اند. این دو بازیگر به نظر می‌رسد که قرار است نقش دو شخصیت کاملا جدید را که در دنیای کمیک مارول نیز وجود خارجی ندارد، در این سریال بازی کنند.

Smallville

برنسن قرار است نقش شخصیتی به‌نام اندرسون شولتز را در فصل دوم سریال The Punisher بازی کند که طبق توصیف این شخصیت، شولتز یک مرد ثروتمند است که عادت کرده خود راهش را برای رسیدن به هدفش پیدا کند. قدرت و میراث او به هرچیزی اولویت دارد و او کمتر از قانون برای رسیدن به اهداف و پایان کارش بهره می‌برد. اوتول نیز نقش همسر شولتز را که الیزا نام دارد، بر عهده دارد که این شخصیت نیز مهارت و توانایی‌های مشابه‌ای با شوهرش دارد. پیش از این، مارول حضور سه بازیگر جدید را نیز در فصل دوم این سریال تایید کرده است. جاش استوارت در نقش جان پیلگرام، فلورینا لیما در نقش ریستا دومونت و جورجیا ویگام در نقش ایمی بندیکس، سه بازیگر جدید دیگری هستند که به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Punisher اضافه شده‌اند. 

جان برنتال در نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل و امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند فصل اول، استیو لایتفوت به‌عنوان نویسنده، شورانر و تهیه کننده اجرایی در فصل دوم سریال The Punisher باز خواهد گشت. همچنین مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز قرار است در ۱۳ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی از شبکه Netflix منتشر شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده