نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰

تاریخ انتشار نسخه اول بازی The Banner Saga برای نینتندو سوییچ

اولین نسخه از سری استراتژی The Banner Saga چند روز دیگر برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. 

The Banner Saga یک مجموعه بازی استراتژی محصول استودیو استویک است که تا به امروز، دو نسخه از آن منتشر شده است و نسخه سوم هم قرار است در تاریخ دو مرداد امسال در دسترس قرار بگیرد. چندی پیش نینتندو در جریان یکی از رویداد‌های نینتندو دایرکت خود، اعلام کرد که سری The Banner Saga برای نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد و حال امروز، تاریخ انتشار اولین نسخه از این مجموعه برای پلتفرم نینتندو اعلام شده است. 

بر این اساس نسخه اول The Banner Saga در تاریخ ۲۷ اردیبهشت برای سوییچ منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان، می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار آن را خریداری کنند. همچنین امکان پیش‌خرید بازی هم از امروز در دسترس قرار گرفته است. استودیو Stoic، سازنده بازی، در حالی تاریخ انتشار The Banner Saga برای سوییچ را اعلام کرده است که انتظار می‌رود پیش از انتشار نسخه سوم، شاهد انتشار نسخه دوم این مجموعه هم برای سوییچ باشیم؛ چرا که تصمیمات بازیکنان در این سری، قابل انتقال به نسخه بعدی هستند و بدین ترتیب بازی شکل یک سه‌گانه مرتبط به هم را می‌گیرد. 

The Banner Saga یک اثر استراتژی است که در آن، گیمر کنترل گروهی از وایکینگ‌ها را بر عهده می‌گیرد و وارد یک ماجراجویی جالب می‌شود. در این بازی تصمیم‌ها نقش مهمی در پیش‌برد داستان دارند و می‌توانند تاثیر زیادی روی آن بگذارند. از طرف دیگر بازی شامل مبارزات نوبتی هم می‌شود که برای پیروزی در آن‌ها، باید استراتژی و تاکتیک مناسبی داشته باشید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده