// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

نسخه نهایی بازی Wild West Online منتشر شد

پس از گذشت حدود ۶ ماه از عرضه نسخه دسترسی پیش از موعد، نهایتا نسخه کامل بازی Wild West Online توسط استودیو 612Games منتشر شد.

اردبیهشت‌ماه سال گذشته بود که استودیو 612 Games، متشکل از تعدادی از بازی‌سازان با تجربه کار روی بازی‌هایی همچون بازی Crysis و بازی League of Legends، از بازی جدیدی با محوریت غرب وحشی و در سبک MMO جهان باز رونمایی کرد. نسخه دسترسی پیش از این موعد بازی Wild West Online که یاد‌آور بازی Red Dead Redemption، محصول کمپانی Rockstar (راک استار) است، اواخر آبان سال ۹۶ در دسترس کاربران پی سی قرار گرفت. نهایتا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، نسخه نهایی بازی Wild West Online به صورت انحصاری روی پلتفرم PC عرضه شد.

در بازی Wild West Online این امکان وجود دارد که بین کلانتر و قانون‌شکن یکی را انتخاب کنید. این در حالی است که به‌واسطه آزادی عمل در بازی می‌توانید ترکیبی از این دو باشید. در کنار عرضه نسخه نهایی بازی مذکور، استودیو 612Games تعدادی از ویژگی‌های جدید را که به بازی Wild West Online اضافه شده است، معرفی کرده است:

  • جنگ بر سر مناطق تحت کنترل: بازیکنان می‌توانند با ملحق شدن به یکی از دو جناح بازی وارد جنگ برای به دست آوردن کنترل منابع Wildwoods شوند. با نبرد با جناح مخالف، بازیکنان می‌توانند کنترل شهر‌ها و مناطق مختلف را به دست بگیرند. طبق اعلام استودیو 612Games بسته‌های الحاقی آینده بازی Wild West Online جنگ برای تحت کنترل گرفتن معادن، سکو‌های نفتی و ایستگاه‌های قطار را به بازی اضافه خواهد کرد.
  • ساخت گروه یا تجربه انفرادی: بازیکنان می‌توانند با دوستان خود محیط بازی را زیر پا بگذارند یا به صورت انفرادی و با تکیه به اسب خود به تجربه بازی بپردازند. انتخاب با شما است که به قهرمان غرب وحشی تبدیل شوید یا راه قانون‌شکنی را در پیش بگیرید.
  • کوئست‌های PvE گسترش یافته: با انجام کوئست‌های PvE مختلفی که توسط NPC‌های متعدد بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، می‌توانید امتیاز به دست آورید. این امتیاز‌ها برای یاد‌گیری مهارت‌های جدید، آزاد کردن تجهیزات تازه، ارتقای سلاح‌ها و شخصی‌سازی کاراکتر قابل استفاده هستند.
  • زندگی در قالب یک مزرعه‌دار: شاید با وجود علاقه نسبت به تجربه غرب وحشی، صلح‌طلب هستید و تصمیم به شرکت در جنگ ندارید. شاید می‌خواهید که زندگی مجازی خود را به آرامی بگذارنید، مزرعه بخرید، براساس سلیقه خود ظاهر آن را تغییر دهید، دامداری کنید، گاو پرورش دهید و شکار کنید. تمامی این موارد هم‌اکنون در بازی Wild West Online قابل انجام است. علاوه بر این موارد می‌توانید نحوه ساخت کالا‌های مختلفی را یاد بگیرید و سپس تولیدات خود را برای فروش به تاجران شهر و دیگر بازیکنان ارائه دهید.

بازی Wild West Online هم‌اکنون با قیمت ۳۰ دلار از طریق فروشگاه استیم قابل خرید است. به مناسبت عرضه نسخه نهایی این بازی، استودیو 612Games تریلر جدیدی از آن منتشر کرده است که در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده