نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰

تایید وجود لیگ قهرمان اروپا در فیفا 19 توسط گزارشگر بازی

یکی از گزارشگران بازی فیفا 19، تایید کرد که در این بازی شاهد رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا خواهیم بود.

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های فوتبال باشید، قطعا می‌دانید که تا سال گذشته، مجوز استفاده از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در اختیار سری PES کونامی بود و این رقابت‌ها، به صورت شبیه‌سازی‌شده در این بازی قابل تجربه بودند. با این حال چندی پیش خبری مبنی بر تمام شدن قرارداد کونامی برای استفاده از این رقابت‌ها منتشر شد و همین مساله، شایعه‌هایی مبنی بر وجود این رقابت‌ها در نسخه جدید فیفا به وجود آورد؛ شایعه‌هایی که اخیرا توسط یکی از گزارشگران فیفا 19 هم تایید شده‌اند.

به طور دقیق‌تر، اورت تن ناپل، گزارشگر هلندی بازی فیفا 19، اخیرا در جریان مسابقات فیفا 18 اعلام کرده که نسخه جدید FIFA به مراتب بهتر و با‌کیفیت‌تر از قبل خواهد بود و یکی از دلایل این موضوع را هم وجود رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در این نسخه عنوان کرده است. 

به هر حال اطلاعاتی که توسط گزارشگر رسمی بازی ارائه شوند، قطعا اعتبار بالایی دارند و به همین دلیل هم با جرات می‌توان گفت که در نسخه جدید فیفا، شاهد این رقابت‌ها خواهیم بود. به هر حال بازی‌های فیفا با داشتن تعداد زیادی لیگ و تیم لایسنس‌شده همیشه در این زمینه عملکری عالی داشته‌اند و اضافه شدن رقابت‌های اروپایی به بازی هم می‌تواند بازی را در این زمینه بیش از پیش بهتر کند. بازی FIFA 19 احتمالا در آینده نزدیک رسما معرفی خواهد شد و در جریان رویداد EA Play هم شاهد انتشار اطلاعات بیش‌تر از آن خواهیم بود. 

در دیگر اخبار مرتبط با سری فیفا، الکترونیک آرتز اخیرا حالت جام جهانی را رسما برای بازی فیفا 18 تایید کرد. این حالت از تاریخ ۸ خرداد در دسترس قرار می‌گیرد و شامل محتویاتی برای بخش آلتیمیت تیم هم می‌شود. 

نظر شما در مورد وجود این رقابت‌ها در بازی چیست؟


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده