نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تبلیغ تلویزیونی جدید بازی Detroit: Become Human به نمایش شخصیت کارا می‌پردازد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، تبلیغ تلویزیونی جدیدی را از بازی Detroit: Become Human منتشر کرد و یکی از کاراکترهای اصلی بازی را به نمایش در آورد.

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی هفته گذشته تبلیغ‌های تلویزیونی جدیدی را از بازی مورد انتظار Detroit: Become Human منتشر کرد و از این طریق «انتخاب‌های بازیکنان»، «شخصیت مارکوس» و «شخصیت کانر» را به نمایش درآورد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تبلیغ تلویزیونی دیگری از این بازی ماجراجویی منتشر شده است که کاراکتر اصلی دیگر بازی یعنی کارا را نشان می‌دهد.

از آنجایی که این ویدیو از قالب تبلیغ‌های تلویزیونی متداول پیروی می‌کند، بسیار مختصر و کوتاه است، اما با این حال به زیبایی هر چه تمام‌تر، بخش‌هایی از بازی را به تصویر می‌کشد. این ویدیو همانند تبلیغ‌های تلویزیونی قبلی روی انتخاب‌های کاراکترها تمرکز دارد، انتخاب‌هایی که تماما به وسیله بازیکنان اتخاذ می‌شوند،..

اگر درباره این کاراکتر اطلاع ندارید باید بگوییم که کارا یک اندروید مدل AX400 است که با هدف انجام کارهای خانگی توسط کمپانی سایبرلایف تولید شده است. این مدل طراحی ساده‌ای دارد و برای انجام کارهای معمول خانه و مراقبت از کودکان ساخته شده است. آن‌ها می‌توانند به ۳۰۰ زبان زنده‌ی دنیا صحبت کنند، بیش از ۹۰۰۰ نوع غذا درست کنند و به کودکان در انجام تکالیف مدرسه‌شان کمک کنند. صاحب کارا، یک راننده‌ی تاکسی سابق به نام «تاد» است که به تازگی کار خود را از دست داده است. تاد مردی غیر قابل پیش‌بینی و عجیب‌وغریب است و دختری به نام آلیس دارد که کارا را به مراقبت از او امر کرده است. در پی رخ دادن برخی اتفاقات ناگوار، کارا و آلیس متوجه می‌شوند که دیگر جایشان در خانه‌ی تاد امن نیست و این مرد با مشکلات روانی‌ای که دارد، هر لحظه ممکن است به کارا یا حتی دختر خودش آلیس هم صدمه بزند. آن‌ها به همراه یکدیگر از خانه‌ی او فرار می‌کنند و تلاش می‌کنند به آزادی برسند. فرار از خانه‌ی تاد باعث می‌شود آن‌ها بتوانند دنیای بیرون و همه‌ی ویژگی‌های ترسناکش را ببینند؛ دنیایی از هم گسیخته و مخروبه که جنگ و خشونت بر آن حکمفرمایی می‌کند. دیدن این دنیا باعث می‌شود آن‌ها بتوانند نیرویی را که باعث وابستگی‌شان به یکدیگر می‌‌شود حس کنند و قدرتش را بفهمند. آن‌ها سفر طولانی خود را در کنار یکدیگر ادامه می‌دهند، خشونت و نفرت حاکم بر این دنیا را نظاره می‌کنند و صد البته با آنان که هنوز به این دنیا امیدوارند، همدل می‌شوند.

بازی Detroit: Become Human در تاریخ چهارم خردادماه (۲۵ می) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تبلیغ تلویزیونی جدید بازی Detroit: Become Human را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده