نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۹

زمان معرفی نسخه بعدی بازی Battlefield اعلام شد

استودیو دایس از طریق یک ایستر اگ جالب در بازی Battlefield 1، زمان رونمایی از نسخه بعدی سری بتلفیلد را اعلام کرد. 

کمپانی اکتیویژن قصد دارد در تاریخ ۲۷ اردیبهشت رسما از نسخه بعدی سری Call of Duty که ‌Black Ops 4 است، رونمایی کند و اطلاعات بیش‌تری از آن به اشتراک بگذارد. با این حال به نظر می‌رسد که محصول اکتیویژن، تنها بازی شوتر بزرگی نیست که به‌زودی شاهد رونمایی کامل آن خواهیم بود و در طرف دیگر، الکترونیک آرتز و دایس هم به‌زودی نسخه بعدی سری بتلفیلد را به صورت کامل رونمایی خواهند کرد. 

زمان دقیق رونمایی از نسخه بعدی بازی Battlefield، دو خرداد (۲۳ می) خواهد بود و این تاریخ، از طریق یک ایستر اگ جالب که اخیرا در بازی Battlefield 1 قرار گرفته، مشخص شده است. در واقع دایس یک کلید در نقشه Fort de Vaux این بازی قرار داده است که با زدن آن، می‌توانید به یک اتاق دسترسی داشته باشید. در این اتاق تعدادی لوله قرار دارند که در حال چکه‌کردن هستند و ترتیب این چکه‌ها، از قوانین کد مورس پیروی می‌کند. علاقه‌مندان این کد را تبدیل کرده‌اند و به آدرس اینترنتی ea.com/neverbethesame دست یافته‌اند که با مراجعه به آن، می‌توانید تاریخ ۲۳ می را مشاهده کنید. همچنین در این صفحه یک هشتگ بتلفیلد هم دیده می‌شود تا مشخص شود که در این تاریخ، شاهد ارائه اطلاعاتی مرتبط با این بازی خواهیم بود. به‌علاوه یک تصویر هم در این صفحه وجود دارد که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

Battlefield V

هنوز اطلاعات چندانی در مورد نسخه بعدی سری بتلفیلد ارائه نشده است. با این حال بازی با نام Battlefield V شناخته می‌شود که البته، شاید اسم نهایی بازی متفاوت باشد. از طرف دیگر، در تصویر بالا مشاهده می‌کنیم که رد چرخ یک ماشین روی تصویر یک اسب افتاده است و برخی طرفداران، اسب را به جنگ جهانی اول تشبیه کرده‌اند که عبور یک ماشین از روی آن، بدین معنی است که دایس قصد دارد آن دوره تاریخی را کنار بگذارد و این بار، به یک دوره مدرن‌تر یعنی جنگ جهانی دوم بپردازد. با این حال برای رسمی‌تر شدن این موضوع، باید تا تاریخ مذکور منتظر بمانیم. 

نسخه جدید سری بتلفیلد، همان‌طور که EA در جریان گزارش مالی اخیرش اعلام کرد، دارای بخش تک‌نفره خواهد بود و همچنین منابع غیررسمی، از وجود یک حالت Co-Op و همچنین پشتیبانی از لوت باکس‌ها هم در این اثر خبر داده‌اند. لوت‌باکس‌ها پیش از این در ساخته قبلی استودیو دایس یعنی Star Wars Battlefront 2 باعث بروز مشکلات زیادی شدند و باید منتظر ماند و دید که دایس این بار چگونه خرید‌های درون برنامه‌ای را درون نسخه جدید بتلفیلد قرار خواهد داد. 

شما چه انتظاراتی از نسخه بعدی بتلفیلد دارید و دوست دارید بازی، در چه دوره‌ای جریان داشته باشد؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده