نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

پایه شارژر قابل تنظیم جدیدی برای نینتندو سوییچ معرفی شد

کمپانی نینتندو از پایه شارژر قابل تنظیم جدیدی برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد که امکان تجربه طولانی مدت بازی‌ها در حالت دستی را فراهم می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی مطلع شدیم که کمپانی Nintendo وسیله جانبی جدیدی را برای نینتندو سوییچ معرفی کرده است. این وسیله جانبی که در واقع یک پایه شارژر قابل تنظیم برای کنسول هیبریدی Nintendo Switch است، در ماه جولای (تیر-مرداد) با قیمت ۲۰ دلار عرضه خواهد شد. شاید این سوال برای‌تان پیش بیاید که چرا به یکی از این پایه شارژرها نیاز دارید؟ کمپانی نینتندو در پاسخ به این سوال می‌گوید که این وسیله به بازیکنان کمک می‌کند تا به مدت بیشتری در حالت دستی به تجربه بازی‌ها بپردازند.

پورت شارژ کنسول نینتندو سوییچ در پایین سیستم تعبیه شده است و این موضوع تجربه بازی‌ها را زمانی که کنسول در حال شارژ است، دشوار خواهد کرد. به لطف پایه شارژر جدید بازیکنان می‌توانند در زمان شارژ دستگاه از تجربه بازی‌ها لذت ببرند، بنابراین این دستگاه به کاربران اجازه می‌دهد تا بیشتر به انجام بازی‌ها بپردازند. همچنین بازیکنان می‌توانند زاویه پایه را متناسب با زاویه دید خود تنظیم کنند.

این خبر درست پیش از برگزاری نمایشگاه E3 2018 منتشر شد؛ نمایشگاهی که کمپانی نینتندو قصد دارد تا در آن جزئیات بیشتری از بازی Super Smash Bros را به اشتراک بگذارد. با اینکه در سال گذشته تمرکز اصلی نینتندو روی بازی Super Mario Odyssey بود، اما این کمپانی در سال جاری تمرکز خود را روی بازی Super Smash Bros معطوف خواهد کرد. این بازی در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و انتظار می‌رود در آینده باعث افزایش فروش کنسول نینتندو سوییچ شود.

طبق آمار و ارقام ارائه‌شده توسط کمپانی نینتندو، کنسول نینتندو سوییچ ۱۷.۷۹ میلیون واحد فروخته است و نینتندو قصد دارد تا پایان سال مالی ۲۰ میلیون واحد از این کنسول را به فروش برساند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده