نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸

تمدید سریال Outlander برای دو فصل دیگر؛ اعلام تاریخ انتشار فصل چهارم

شبکه استارز ضمن اعلام تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال Outlander، از تمدید این سریال برای دو فصل دیگر خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال Outlander (غریبه) تایید شده و علاوه بر این، شبکه استارز از تمدید این سریال سفر در زمان برای فصل پنجم و ششم خبر داده است. پخش فصل چهارم سریال Outlander قرار است از ماه نوامبر امسال (آبان-آذر) از شبکه استارز آغاز خواهد شود. فصل چهارم این سریال در ۱۳ قسمت و براساس رمان Drums of Autumn اثر دایانا گابالدون که سریال براساس رمان‌های این نویسنده تولید می‌شود، تولید و ساخته شده است. علاوه بر این، شبکه استارز از تمدید سریال Outlander برای دو فصل دیگر خبر داده است. 

فصل پنجم و فصل ششم سریال Outlander قرار است در فصل‌های ۱۲ قسمته تولید شوند که به ترتیب براساس رمان The Fiery Cross و رمان A Breath of Snow and Ashes اثر گابالدون، تولید و احتمالا در طی دو سال آینده از شبکه استارز منتشر خواهند شد. در واقع در فصل پنجم و فصل ششم سریال شاهد کاهش تعداد قسمت نسبت به سه فصل اخیر سریال خواهیم بود. فصل اول سریال Outlander در ۱۶ قسمت تولید شد؛ اما فصل دوم، سوم و چهارم این سریال تحسین‌شده و محبوب در ۱۳ قسمت تولید شده است. کریس آلبرکت، رئیس و مدیر عامل شبکه استارز گفت:

طرفداران می‌توانند مطمئن باشند که در فصل پنجم و ششم و پس از وارد شدن به تاریخ آمریکا شاهد چالش‌های جدید، دشمنان و ماجراهای جدیدی از کلیر و جیمی خواهیم بود و همچنان داستان فریزرها در دنیای جدید ادامه خواهد داشت.

کترینا بلف در نقش کلیر رندال فریزر، سم هیوین در نقش جیمی فریزر، سوفی اسکلتون در نقش برایانا و ریچارد رنکین در نقش راجر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Outlander حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. رونالد مور وظیفه ساخت فصل‌های جدید این سریال را مانند چهار فصل گذشته بر عهده خواهد داشت. همچنین در ادامه می‌توانید تصویر رسمی جدید فصل چهارم سریال Outlander را که در آن شاهد حضور دو شخصیت کلیر و جیمی هستیم، مشاهده کنید:

Outlander


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده