نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی واقعیت مجازی Budget Cuts تاخیر خورد

بازی واقعیت مجازی Budget Cuts که پیش از این قرار بود در ماه جاری برای هدست‌های آکیولس ریفت و HTC Vive منتشر شود، تا خردادماه به تاخیر افتاد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Neat از تاخیر در انتشار بازی واقعیت مجازی Budget Cuts خبر داد و اعلام کرد که این بازی در تاریخ دهم خرداد ماه (۳۱ می) در استیم و فروشگاه آکیولس عرضه خواهد شد.

این خبر در صفحه رسمی بازی Budget Cuts در Steam منتشر شده است و توسعه‌دهنده بازی دلیل تغییر تاریخ انتشار از بیست‌و‌ششم اردیبهشت‌ ماه (۱۶ می) به دهم خرداد ماه (۳۱ می) را مشکلات پیش‌بینی‌ نشده در جریان توسعه بازی عنوان کرده است. همچنین در توضیحات این تاخیر گفته شده است که توسعه‌دهنده بازی از وضع کنونی بازی راضی نبود و گمان می‌کرد که این اثر به زمان بیشتری برای پولیش نیاز دارد. البته به تعویق افتادن بازی‌ها امری رایج است و بیشتر بازیکنان ترجیح می‌دهند که بازی‌ها با تاخیر مواجه شوند تا اینکه با مشکلات ریز و درشت رو به رو شوند.

بازی Budget Cuts اولین بار در ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ معرفی شد و یک اثر مخفی‌کاری اکشن ماجراجویی به حساب می‌آید که توسعه و انتشار آن بر عهده کمپانی Neat است. بازیکنان در بازی Budget Cuts در نقش یک مامور مخفی قرار می‌گیرند که برای یک کمپانی محتاط و کم حرف کار می‌کند و وظیفه دارد تا به شرکت‌های دیگر نفوذ کند. برای موفقیت در این ماموریت، بازیکنان باید از ابزاری برای دورنوردی (تلپورت) استفاده کنند که کارفرما آن را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در این بازی بازیکنان از تفنگ دورنوردی برای ایجاد مسیرها استفاده می‌کنند و با گذر از آنها ماموریت خود را به پایان می‌رسانند. این بازی شباهت زیادی به بازی Portal VR دارد که در حال حاضر در بازار موجود است.

بازی واقعیت مجازی Budget Cuts در تاریخ یادشده برای هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت و HTC Vive منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تصاویر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Budget Cuts


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده