نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

سریال Cobra Kai برای فصل دوم تمدید شد

شبکه یوتیوب رد سریال Cobra Kai (کبری کای) را که دنباله فیلم The Karate Kid است، برای فصل دوم تمدید کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه یوتیوب رد اعلام کرد که سریال Cobra Kai برای فصل دوم تمدید شده است. مانند فصل اول، فصل دوم این سریال کمدی و رزمی که در اصل دنباله فیلم The Karate Kid (پسر کاراته کار) است، در ۱۰ قسمت با قسمت‌های نیم ساعته تولید خواهد شد. فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Cobra Kai از پاییز امسال آغاز خواهد شد و فصل دوم این سریال قرار است در طول سال ۲۰۱۹ از شبکه یوتیوب رد منتشر شود. رالف ماکیو، ویلیام زبکا، زولو مریجونیا، تنر بیوکانن، کورتنی هنگلر، مری ماوسر و اد اسنر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Cobra Kai باز خواهند گشت.

اولین قسمت از فصل اول سریال Cobra Kai جمعه هفته گذشته منتشر شد که تاکنون بیش از ۲۰ میلیون بار این قسمت توسط کاربران شبکه یوتیوب رد که شبکه استریم یوتیوب است، تماشا شده است. هرچند مجانی بودن قسمت اول این سریال در این موضوع بی‌تاثیر نبوده است؛ اما سریال Cobra Kai با تحسین منتقدان و البته مخاطبان روبه‌رو شده و طبق گفته یوتیوب، از این سریال استقبال بسیار خوبی شده است. در حال حاضر هر ۱۰ قسمت فصل اول سریال Cobra Kai در دسترس کاربران شبکه یوتیوب رد قرار گرفته است.

داستان سریال سال‌ها پس از اینکه دنیل لاروسو چندین بار حریف خود یعنی جانی لارنس را در مسابقات جام جهانی کاراته شکست داد و خود جایزه برنده را دریافت کرد، جریان دارد که هر دوی این مبارزان هنرهای رزمی رشد کردند و مسیر‌های متفاوت و جدیدی را در زندگی برای خود انتخاب و دنبال کرده‌اند. با درس‌های زندگی‌ای که آقای کنسوکه میاگی ارائه می‌داد، دنیل لاروسو توانست به موفقیت‌های شخصی بسیار زیادی در زمینه خانواده، زندگی حرفه‌ای و کاری، برسد. با این حال، جانی لارنس نتوانست به اندازه دنیل به موفقیت‌های زیادی برسد و دوران سختی را پشت سر گذاشته است. او به‌شدت به‌دنبال این است که محبوبیت و شکوهی را که در زمان گذشته داشت دوباره به‌دست بیاورد. او دوباره آموزشگاه کوچک کاراته خود را که در گذشته آن را اداره می‌کرد باز کرد و مشغول به آموزش کاراته شد. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده