// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴

آپدیت جدید Fortnite با محوریت تغییرات حالت تانوس

استودیو اپیک گیمز در جریان آپدیت اخیر بازی Fortnite، تغییراتی را روی تانوس اعمال کرد؛ قدرت بیشتر، نوار سلامتی کمتر.

یکی از کارهای جالبی که استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده بازی Fortnite، برای این بازی انجام می‌دهد، اضافه کردن شخصیت‌های معروف به بازی خود است. در گذشته شاهد اضافه شدن شخصیت جان ویک به بازی Fortnite بودیم که بازیکنان با آزاد سازی او، می‌توانستند از این شخصیت در بازی استفاده کنند. چندی پیش بود که یک حالت محدود از فیلم Avengers: Infinity War به بازی فورتنایت اضافه شد که در جریان آن، شاهد تانوس با دستکش معروفش و تمامی سنگ‌های ابدیت بودیم که حس و حال جالبی را به بازی بخشیده بود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، یک آپدیت جدید برای بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته است که در جریان آن شاهد یک سری تغییرات روی تانوس و این حالت محدود هستیم. در جریان این آپدیت شاهد قوی‌تر شدن شخصیت تانوس هستیم اما عین حال راحت‌تر از گذشته می‌توان آن را کشت. تانوس برای مبارزات خود از یک لیزر استفاده می‌کند که حال میزان آسیب رسانی این لیزر از ۱۲ به ۲۰ افزایش پیدا کرده است. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های مبارزاتی تانوس این بود که یک پرش بسیار قوی به هوا می‌کرد و با دستکش آهنی‌اش یک مشت محکم به زمین می‌کوبید که حال میزان آسیب رسانی این مشت از ۸۰ به ۱۰۰ تغییر پیدا کرده است.

در کنار این موارد می‌توان به کم شدن نوار سلامت تانوس نیز اشاره کرد. در گذشته میزان نوار سلامت تانوس، ۸۰۰ بود که حال به ۵۰۰ کاهش پیدا کرده است. استودیو اپیک گیمز در جریان یک پست در سایت ردیت اعلام کرده است که هدف آن‌ها از این تغییرات، این بوده است که بازیکنان بیشتری بتوانند تانوس را در بازی Fortnite تجربه کنند و از طرفی زمانی که در نقش تانوس قرار گرفتند، بتوانند قدرت واقعی را به‌واسطه دستکش آهنگی تانوس، تجربه کنند.

در انتها مشخص شده است که اپیک گیمز با آپدیت تازه بازی Fortnite یک سری تغییرات روی حالت Avengers نیز اعمال کرده است. از این پس در این حالت تنها شاهد اسپاون شدن اسلحه‌های Rare، اپیک و لجندری هستیم و تیم سازنده سعی کرده با این تغییر راه‌های کشتن تانوس را ساده‌تر کند. همچنین دایره طوفان بازی نیز در ابتدای بازی، بزرگ‌تر خواهد بود. با این‌حال اگر علاقه‌مند به مطالعه تغییرات کامل آپدیت جدید بازی Fortnite هستید، می‌توانید به منبع خبری مراجعه کنید.

برای آن دسته از افرادی که به ویژگی‌های شخصیت تانوس آشنا نیستند، باید بگویم که تانوس در بازی Fortnite دارای مهارت‌های زیر است:

  • توانایی اول: یک مشت قدرتمند که دشمنان را به عقب پرتاب و سازه‌ها را نابود می‌کند
  • توانایی دوم: تانوس می‌تواند یک سقوط آزاد را با ضربه‌ای قدرتمند به پایان برساند و به دشمنان و سازه‌هایی که در آن منطقه قرار دارند آسیب بزند
  • توانایی سوم: او می‌تواند انرژی Power Stone را به یک گلوله آتشین تبدیل و به سمت دشمنان پرتاب کند. این گلوله آتشین به مرور به دشمنان آسیب وارد می‌کند
  • توانایی چهارم: تانوس می‌تواند به انجام یک Super-Jump خود را به تمام اجزای نقشه برساند؛ البته او نمی‌تواند با این ابر پرش از بزرگ‌ترین سازه‌های موجود در نقشه بالا برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده