// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

تاریخ انتشار بازی Hello Neighbor برای موبایل، نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 اعلام شد

استودیو Dynamic Pixels و کمپانی tinyBuild اعلام کردند که در هفته پایانی ماه جولای، بازی Hello Neighbor روی پلتفرم‌های موبایل، نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

بازی Hello Neighbor، محصول استودیو Dynamic Pixels که کمپانی tinyBuild وظیفه انتشار آن را بر‌ عهده دارد، در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۱۷ (۱۷ آذر ۱۳۹۶) روی پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان عرضه شد. پس از گمانه‌زنی‌ها و خبر‌های ضد و نقیض در رابطه با انتشار این بازی روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ نهایتا عرضه بازی Hello Neighbor روی پلتفرم‌های مذکور تایید شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، با اضافه شدن دستگاه‌های موبایل به پلتفرم‌های مقصد، در روز‌های پایانی ماه جولای بازی Hello Neighbor در دسترس کاربران کنسول Nintendo Switch، پلتفرم اندروید، کنسول PS4 و پلتفرم iOS قرار خواهد گرفت.

نسخه در نظر گرفته‌شده بازی Hello Neighbor برای پلتفرم موبایل از لحاظ محتوا تفاوتی با دیگر نسخه‌ها ندارد؛ با این حال از لحاظ جلوه‌های بصری و کنترل‌ها تغییراتی در آن لحاظ شده است. بخش اول بازی به صورت رایگان قابل دریافت است و در صورت تمایل بازیکنان می‌توانند بخش‌های دوم و سوم را خریداری کنند.

هدف در بازی Hello Neighbor ورود مخفیانه به خانه همسایه است. این امر چندان ساده نیست و لازم است بازیکنان بدون اینکه صاحب‌خانه متوجه حضور آن‌ها شود، پازل‌های مختلفی را حل کنند و وظایف متعددی را به انجام برسانند. هوش مصنوعی بازی بر‌اساس عملکرد‌های قبلی بازیکنان تغییر می‌کند و خود را با شرایط وفق می‌دهد که این امر لذت تجربه و ارزش تکرار را بالا می‌برد.

بازی Hello Neighbor در تاریخ ۲۷ جولای (۵ مرداد) روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4، اندروید و iOS عرضه خواهد شد. کمپانی tinyBuild دو ویدیو جدید از این بازی با محوریت اعلام تاریخ انتشار و گیم‌پلی نسخه موبایل منتشر کرده است که در زیر قابل مشاهده هستند.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده