نویسنده: محمد حیدری
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

نقشه Savage به بازی PlayerUnknown's Battlegrounds بازمی‌گردد؛ شروع دور تازه تست

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds بار دیگر میزبان نقشه Savage خواهد بود؛ نقشه‌ای که پس از چندین اصلاح و بروز‌رسانی این‌بار با نام تازه Sanhok به این بازی باز‌‌خواهد گشت.

نقشه‌ی Savage بازی PlayerUnknown's Battlegrounds بار دیگر برای اجرای مرحله‌ی جدیدی از تست، به سرور‌های نسخه‌ی کامپیوتر این بازی باز خواهد گشت. PUBG Corp، توسعه‌دهنده‌ی این بازی اعلام کرده است که بتای سوم این نقشه‌ی جزیره‌-مانند این هفته‌ و با نام جدید Sanhok به بازی اضافه خواهد شد.

بنا‌بر اطلاعات منتشر شده از جانب این کمپانی، نام جدید این جزیره‌ ترکیبی از معادل تایلندی کلمه‌ی Fun (به‌معنی سرگرم‌کننده) و همچنین معادل تاگالوگی کلمه‌ی Chicken (به‌معنی مرغ) است. تاگالوگ، زبان دوم مردم فیلیپین است و استفاده از ترکیب چنین معادل‌هایی برای ساخت نام این جزیره‌ دلالت بر تاثیرات محیطی جنوب شرق آسیا در طراحی این نقشه دارد. بخشی از توضیحات توسعه‌دهنده‌ی بازی در این‌باره بدین شرح است:

تعداد زیادی از جزایر حوالی جنوب شرق آسیا، از جمله برخی جزایر موجود در کشور‌های فیلیپین و تایلند به عنوان منابع الهام برای طراحی این نقشه استفاده شده‌اند. به‌همین جهت برای نشان دادن تاثیرات مذکور، نام جزیره‌ی طراحی‌شده را با ترکیب دو کلمه (که مربوط به این دو فرهنگ بودند) خلق کردیم.

Sanhok از تاریخ ۲۰ الی ۲۴ام اردیبهشت برای همه‌ی بازیکنانی که این بازی را از طریق استیم خریداری کرده‌اند قابل دسترس خواهد بود. برای دسترسی به این نقشه بازیکنان ابتدا باید کلاینتِ سرور آزمایشی را پیش از شروع تست و از طریق بخش Library اکانت Steam خود دانلود کنند. این کلاینت برای تمامی تست‌های آینده Sanhok نیز قابل استفاده خواهد بود. PUBG Corp اعلام کرده است که آپدیت‌ها و اصلاحات زیادی را بر اساس بازخورد‌های حاصل از تست‌های پیشین روی Sanhok انجام داده است. جزییات دقیق این تغییرات و اصلاحات حدود ۲۴ ساعت پس از شروع تست در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای Sanhok اعلام نشده است است، اما احتمالا طی چند ماه آینده باید منتظر اضافه شدن آن به نسخه‌ی PC این بازی باشیم. نسخه‌ی ایکس باکس وان بازی نیز به‌زودی میزبان نقشه‌ی تازه‌ای تحت عنوان Miramar خواهد بود. انتظار می‌رود که این نقشه‌ی جدید نیز پس از یک سلسله آزمایش در ماه می (حدفاصل ماه‌های اردیبهشت و خرداد) در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده