نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

سونی تاریخ اکران فیلم Bad Boys for Life را اعلام کرد

کمپانی سونی پیکچرز، تاریخ اکران دو فیلم Bad Boys for Life و You Are My Friend را اعلام کرد.

تقریباً چهار ماه پیش بود که کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) دو فیلم Bad Boys for Life (پسران بد برای زندگی) و You Are My Friend (تو دوست من هستی) را به‌صورت رسمی معرفی کرد و سه ماه نیز از اعلام خبر قطعی ساخت این دو پروژه، پس از لغو‌شدن‌های متعدد می‌گذرد. حال به‌تازگی تاریخ اکران دقیق دو پروژهٔ مورد انتظار این کمپانی اعلام شده است و یکی در سال ۲۰۱۹ و دیگری در سال ۲۰۲۰ به روی پردهٔ سینما خواهد رفت.

در فیلم You Are My Friend، ایفای نقش اصلی داستان بر عهدهٔ تام هنکس، هنرپیشهٔ قدیمی و محبوب سینمای هالیوود است و کارگردانی این فیلم را ماریل هلر بر عهده دارد. فیلم درام You Are My Friend برگرفته از داستان واقعی دوستی بین فرد راجرز و تام جوناد است. فرد مکفیلی راجرز، ملقب به آقای راجرز، مجری مشهور برنامهٔ مخصوص به سنین پایین و کودکان بود و همگان وی را با برنامهٔ مشهورش، یعنی Mister Rogers' Neighborhood (محلهٔ آقای راجرز) می‌شناختند و وی نزدیک به ۳۳ سال در این برنامهٔ شبکه PBC حضور داشت. تام جوناد نیز یکی از روزنامه‌نگاران معروف و برندهٔ چندین جایزهٔ بین‌المللی است و وی از دوستان نزدیک فرد راجرز بود. داستان فیلم در مورد دورانی است که از تام جوناد درخواست می‌شود مقاله‌ای از روی زندگی فرد راجرز بنویسد. با وجود اینکه وی در ابتدا چندان به این کار راغب نبود، اما پس از مدتی شیفتهٔ شخصیت فرد راجرز می‌شود و اذعان می‌کند که شخصیت خودش نیز کم‌کم دستخوش تغییر شده است. فیلم You Are My Friend قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهرماه ۱۳۹۸) اکران خود را به روی پردهٔ سینما آغاز کند.

دیگر فیلمی که تاریخ اکران آن اعلام شده است، فیلم بسیار مورد انتظار Bad Boys for Life است. در مورد مجموعهٔ پسران بد باید بگوییم که فیلم Bad Boys اولین فیلم مایکل بِی بود و وی پیش از کارگردانی این فیلم بیشتر برای ساخت موزیک ویدئوهایش معروف بود. فیلم ابتدایی این مجموعه چهارمین فیلم ویل اسمیت بود و در واقع وی شهرت خود را تا حد زیادی مدیون موفقیت این فیلم است. پخش قسمت ابتدایی Bad Boys بر عهدهٔ کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) بود و این فیلم با بودجهٔ ساخت ۱۹ میلیون دلاری، فروش بسیار خوب ۱۴۱ میلیون دلاری در گیشه داشت.

Bad Boys

پس از اکران موفقیت‌آمیز فیلم ابتدایی، همه منتظر دستور ساخت بلافاصله قسمت دوم بودند، اما مشکلاتی که بین ویل اسمیت، مارتین لارنس و مایکل بِی به وجود آمد، ساخت فیلم دوم را نزدیک به ۸ سال به تأخیر انداخت. قسمت دوم نیز به کارگردانی مایکل بِی ساخته شد و ویل اسمیت و مارتین لارنس در همان نقش‌های سابق خود ظاهر شدند. لازم به گفتن نیست که بودجهٔ فیلم دوم بسیار بیشتر شد و این فیلم مملو از صحنه‌های تعقیب‌وگریز با ماشین، تیراندازی و انفجار بود. نقدهای فیلم Bad Boys II (پسران بد ۲) چندان خوب نبود، اما با این حال نمی‌توان منکر سرگرم‌کننده بودن آن فیلم شد و حتی ادگار رایت برای ساخت فیلم Hot Fuzz (پلیس خفن) تا حدی زیادی از این فیلم الهام گرفت. بودجهٔ ساخت فیلم دوم حدود ۱۳۰ میلیون دلار بود و این فیلم فروش ۲۷۳ میلیون دلاری در گیشه داشت. فیلم Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی)، فیلم جدید مجموعهٔ پسران بد است.

فیلم You Are My Friend در تاریخ ۲۶ مهرماه ۱۳۹۸ و فیلم Bad Boys For Life در تاریخ ۲۷ دی‌ماه ۱۳۹۸، اکران خواهند شد

تقریباً دو سال پیش بود که جو کارناهان اعلام کرد که او دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارد و اخیراً نیز این فیلم از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی سونی پیکچرز حذف شده بود، اما چندی پیش اعلام شد که عادل ال عربی و بلال فلاح در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای کارگردانی فیلم Bad Boys For Life هستند و به نظر کارگردانی این فیلم به همین دو نفر سپرده می‌شود. ال عربی و فلاح بیشتر برای کارگردانی فیلم Black (بلک) شناخته شده‌اند و همچنین این دو کارگردانی دو قسمت از جمله کارگردانی قسمت آزمایشی سریال Snowfall (اسنوفال) برای شبکه FX را نیز بر عهده داشته‌اند. ال عربی و فلاح کارگردانی فیلم Beverly Hills Cop 4 (پلیس بورلی هیلز ۴) با بازی ادی مورفی، را نیز بر عهده دارند. کار نوشتن فیلمنامه جدید فیلم Bad Boys For Life نیز بر عهده کریس برمنر است. فیلم Bad Boys for Life برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی‌ماه ۱۳۹۸)، برنامه‌ریزی شده است.

یادآوری می‌کنیم چندی پیش مراحل فیلمبرداری قسمت آزمایشی سریال اسپین‌آف مجموعه فیلم‌های Bad Boys (پسران بد)، با انتشار تصویری رسماً تأیید شد. در طول ساخت فیلم سوم مجموعهٔ Bad Boys، شبکه NBC دستور ساخت قسمت آزمایشی سریال اسپین‌آف این مجموعه را داد و تمرکز این سریال روی شخصیت سیدنی برنت، ملقب به سید، خواهر شخصیت مارکوس برنت (مارتین لارنس) است. گابریله یونیون قرار است بار دیگر نقش مأمور ویژه، سیدنی برنت را در سریال Bad Boys بازی کند. او در قسمت دوم Bad Boys این نقش را بازی کرده بود. همچنین چندی پیش اعلام شد جسیکا آلبا، بازیگر فیلم‌های Fantastic Four (چهار شگفت انگیز) و Sin City (شهر گناه) به جمع بازیگران قسمت آزمایشی یکی از جدیدترین پروژه‌های شبکه NBC پیوسته است. داستان این سریال از این قرار است که سیدنی برنت سازمان مبارزه با موارد مخدر آمریکا (به اختصار DEA) را ترک کرده و حالا زندگی تازه‌ای را آغاز کرده است. او در این برهه از زندگی خود نقش یک کارآگاه اداره پلیس لس آنجلس را دارد. او در شغل جدید خود با نانسی مک‌کنا همکار شده است. مک‌کنا که یک مادر شاغل است، هیچ کمکی به سیدنی نمی‌کند، اما همانند فردی که در قفس به سر می‌برد همیشه به آزادی خیلی خوبی که سیدنی دارد حسادت می‌کند. این دو همکار کاملاً در شیوه زندگی و رفتاری که در پیش گرفتند متفاوت هستند، اما اینگونه نیست که از نظر شغلی هم با یکدیگر متفاوت باشند؛ سیدنی و نانسی هر دو در رشته مربوط به خود که در آن فعالیت می‌کنند، در بالاترین درجه قرار دارند و از هم‌رده‌های خود بسیار موفق‌تر هستند.

 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده