// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Disc Drivin' 2

Disc Drivin' 2 یک بازی مسابقه‌ای نوبتی است که در آن به جای ماشین یا موتور، کنترل یک دیسک را بر عهده دارید و به صورت محلی (Local) یا آنلاین می‌توانید با سایر بازیکنان رقابت کنید.

نسخه دوم بازی 'Disc Drivin، ساخته‌ی استودیو پیکسلوسیتی (Pixelocity) یک تجربه متفاوت و هیجان‌انگیز از بازی‌های مسابقه‌ای است. Disc Drivin' 2 در اکثر موارد ادامه‌دهنده راه نسخه اصلی بازی است و نسبت به آن پیشرفت‌های بسیاری در زمینه تجربه آنلاین، گرافیک و گیم پلی داشته است. با توجه به رایگان بودن این بازی آیفون در اپ‌استور و حالت‌های بازی بسیار متنوعی که در آن گنجانده شده است، بازی زمان نسبتا زیادی شما را سرگرم خواهد کرد. این بازی با میانگین امتیاز ۳ ستاره از ۵ ستاره نمره‌ی تقریبا خوبی از سمت بازیکنان دریافت کرده است که البته بخشی از نظرات منفی مربوط به تبلیغات بازی در هر نوبت است. وجود تبلیغات در بازی‌های رایگان نکته‌ای منفی نیست، اما تعداد زیاد یا زمان‌بندی نامناسب برای نمایش دادن تبلیغات، آن هم در یک بازی آنلاین کمی از شیرینی تجربه‌ی بازی کم می‌کند. اما در کل گرافیک و طراحی خوب و ایده‌های جدید برای گیم‌پلی در سبکی پرطرفدار در کنار امکان بازی چند نفره آنلاین یا آفلاین به هیجان و لذت بازی و ارزش تجربه کردن آن افزوده است.

Disc Drivin' 2
Disc Drivin' 2
Disc Drivin' 2

در Disc Drivin' 2 اتومبیل‌ها با دیسک‌های کوچک جایگزین شده‌‌اند که در یک مسابقه نوبتی شرکت داده می‌شوند. شما ابتدا جهت هدایت دیسک خود را انتخاب می‌کنید و سپس قدرت و زاویه کشیدن انگشتتان مسیری را که دیسک طی می‌کند تعیین می‌کند. در بازی فیزیک نقش مهمی را بازی می‌کند؛ زیرا دیسک شما در طول مسیر مسابقه با موانع بسیار متنوعی مانند تیغ‌های متحرک یا جریان‌هایی که دیسک را به خارج از مسیر پرتاب می‌کند مواجه می‌شود. تا زمانی که دیسک در حال حرکت است، نوبت شما هنوز به اتمام نرسیده است. در Disc Drivin '2 با گذشت زمان یک نوار برای یک حرکت دیگر پر می‌شود که این امکان را به بازیکن می‌دهد که در یک نوبت مسافت بیشتری را طی کند و از حریف خود پیشی بگیرد.

حالت‌های مختلف آنلاین و آفلاین بازی و مسیرهای هیجان‌انگیز باعث شده تا بازی یکنواخت نشود

همانطور که اشاره شد بازی میزبان حالت‌های مختلفی است که بیشتر آنها آنلاین هستند، اما بخش جدیدی به نام Speedrun که در نسخه اول وجود نداشت و بخش تک نفره بازی محسوب می‌شود به بازی اضافه شده است. در این بخش ابتدا با انتخاب مسیر مورد نظر برای شکستن رکوردهای خود بازی تلاش می‌کنید که با افزایش تایم، رتبه پایین‌تر و امتیاز و تجربه کمتری دریافت می‌کنید. در حالت‌های دیگر بازی امکان بازی آنلاین با دیگر بازیکنان جهان و چالش‌های روزانه وجود دارد. همچنین در بخش چندنفره محلی (Local) قابلیت بازی با وای فای یا بلوتوث نیز وجود دارد و در آخر در حالت Pass and Play قابلیت بازی دو نفره روی یک دستگاه آیفون یا آیپد برای بازیکنان فراهم شده است.

Disc Drivin' 2
Disc Drivin' 2
Disc Drivin' 2

مسیرهای Disc Drivin' 2 دارای منحنی‌های پیچیده‌تر و موانع سخت‌تری نسبت به نسخه اول است. در  Disc Drivin' 2 تعداد مسیرها و محیطهای بازی نیز افزایش داشته و ۱۶ مسیر، هرکدام با موانع و طراحی خاص خود، آماده میزبانی از مسابقات هیجان‌انگیز بازیکنان است. البته طبق گفته سازنده با آپدیت‌های بزرگ بعدی مسیرهای بیشتری به بازی اضافه خواهند شد.

ایده اصلی Disc Drivin' 2 بسیار عالی است و به نوعی در میان بازی‌های هم‌سبک خود خاص و متفاوت است. بازی بی ایراد نیست و شاید بعضی مواقع دوربین ثابت پشت دیسک کمی ادامه مسابقه را سخت کند، اما پس از عادت کردن به کنترل‌ها و دوربین بازی و یاد گرفتن مسیرهای هیجان‌انگیز آن رقابت شیرینی بین شما و دوستانتان یا سایر بازیکنان دیگر نقاط جهان به راه خواهد افتاد.

دانلود بازی آیفون Disc Drivin' 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده