نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

بازی رومیزی سریال انیمیشنی بتمن معرفی شد

سال‌ها بعد از نمایش سریال انیمیشنی بتمن، بازی رومیزی جدیدی از آن عرضه خواهد شد.

سریال انیمیشن بتمن با نام کامل Batman: The Animated Series را ‌می‌توان یکی از بهترین و معروف‌ترین آثار انیمیشن ساخته شده بر اساس کمیک‌ها دانست. سریالی که از سال ۱۹۹۲ شروع شد و در مورد اهمیت آن همین نکته کافی است که شخصیت هارلی کویین، نخستین بار نه در دنیای کمیک بلکه در این سریال معرفی شد.

حال بعد از گذشت بیش از ۲۵ سال از نمایش این انیمیشن، بازی رومیزی (بورد گیم) جدیدی از آن معرفی شده که Gotham Under Siege (گاتهام تحت محاصره) نام دارد. بازی هفته پیش توسط IDW Games نه به صورت کاملاً رسمی، بلکه با انتشار تصویری از شخصیت‌های انیمیشن بتمن در قالب ماکت‌هایی کوچک معرفی شد. شخصیت‌هایی که عبارت بودند از بتمن، رابین، بت گرل، کت وومن و همین‌طور دو شخصیت کمیسر گوردون و همکارش رنه مونتایا در قالب یک ماکت.

batman animated boardgame 2

بازی توسط مایکل جولیانو و ریچارد لانیوس (سازنده بازی‌های رومیزی Arkham Horror و Elder Sign) طراحی شده و آرت‌ورک‌های آن هم آثار TableTaffy و لئوناردو ایتو هستند. Gotham Under Siege به یک تا پنج بازیکن اجازه می‌دهد در قالب بتمن و همکارانش ایفای نقش کرده و به مبارزه با نیروهایی بروند که قصد خرابکاری در گاتهام را دارند. در هر دور، بازیکن‌ها باید از طریق کارت‌های داستانی بازی را به شکل مناسبی پیش ببرند و خلافکارها را از سطح خیابان‌های شهر جمع کرده و مواظب شخصیت‌های خبیث معروفی مثل جوکر باشند.

نسخه اولیه بازی تنها شامل کارت‌هایی بر اساس فصل اول انیمیشن بتمن خواهد بود، ولی IDW Games قول عرضه اضافه‌شونده‌هایی را در آینده داده است. Gotham Under Siege آگوست امسال و با قیمت ۵۰ دلار عرضه خواهد شد.


منبع gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده