نویسنده: محمد حیدری
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵

شبیه ساز رسمی بازی PUBG Mobile برای کامپیوتر منتشر شد

به‌تازگی کمپانی Tencent با ارائه‌ی شبیه‌سازی برای نسخه‌ی موبایل بازی PUBG، به بازیکنان اجازه‌ی تجربه‌ی این بازی با کیبورد و ماوس کامپیوتر را داده است.

از بازی کردن PUBG Mobile با صفحه‌ی لمسی گوشی خود لذت نمی‌برید؟ کمپانی Tencent صدای اعتراض شما را شنیده است و به‌تازگی با عرضه‌ی شبیه‌سازی برای این بازی، به بازیکنان اجازه‌ی تجربه‌ی PUBG Mobile با کیبورد و ماوس کامپیوتر را داده است.

البته با استفاده از این شبیه ساز، بازیکنان تنها قادر به بازی با کسانی خواهند بود که همانند آن‌ها از این سیستم استفاده می‌کنند. این موضوع به‌نوعی باعث ایجاد توازن در بازی و جلوگیری از به‌وجود آمدن برتری ناعادلانه میان تجربه‌کنندگان PUBG Mobile می‌شود. نسخه‌ی موبایل بازی PUBG تجربه‌ای بسیار خوب و باکیفیت از این بازی را به هواداران ارائه می‌دهد و در صورت داشتن هرگونه مشکل با صفحه‌ی لمسی گوشی، این شبیه‌ساز بهترین راه‌حل شما برای لذت بردن از این نسخه‌ خواهد بود.

در همین راستا و به‌تازگی آپدیت جدیدی نیز برای PUBG Mobile منتشر شده است که حالت Arcade Mode را به این بازی اضافه می‌کند. این حالت تجربه‌ای بسیار سریع‌تر از بازی را در قالب حداکثر ۲۸ بازیکن در زمین به شما ارائه می‌دهد. همچنین در ادامه‌ی تغییرات این آپدیت روی بازی، اکنون می‌توانید با خلاص شدن از دست لباس‌های تکراری و تبدیل آن‌ها به پول، مستقیما وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید؛ یک معامله‌ی کاملا بُرد بُرد. در مقاله شبیه ساز‌های اندروید برای ویندوز می‌توانید با بهترین نرم‌افزارهای شبیه‌ساز آشنا شوید.

اکنون می توانید برای دریافت این نسخه از بازی و تجربه‌ی آن از طریق گوگل پلی اقدام کنید.


منبع droidgamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده