نویسنده: محمد حیدری
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

قرعه کشی پنج دستگاه Xbox One X با طرح فیلم Black Panther

از امروز کمپانی مایکروسافت با همکاری مارول، پنج عدد کنسول ایکس‌باکس وان ایکس با طرح فیلم Black Panther را به پنج هوادار خوش‌شانس هدیه خواهد داد.

اکنون با خبری جالب برای طرفداران Black Panther در خدمت شما هستیم. به‌ مناسبت عرضه‌ی نسخه‌‌های دیجیتال بسیار با‌کیفیت و دیسک‌های بلوری 4K این فیلم سینمایی، کمپانی مارول طی یک همکاری مشترک با مایکروسافت نسخه‌ی ویژه‌ و محدودی از کنسول ایکس باکس وان ایکس را با طرح شخصیت‌های اصلی این فیلم به چند هوادار خوش‌شانس هدیه خواهد داد. اگر شما نیز از دسته‌ هواداران این اثر سینمایی هستید باید یک خبر خوب و یک خبر بد در همین زمین را به اطلاعتان برسانم. خبر خوب اینکه این دستگاه‌ها به‌شکل رایگان و هدیه به دست طرفداران خواهد رسید و خبر بد اینکه تنها پنج دستگاه با این طرح موجود است و تنها راه به‌دست آوردن آن‌ها، شرکت در قرعه کشی از طریق صفحه‌ی ایجاد شده برای این نسخه‌ی ویژه است. این قرعه‌کشی فقط برای اهالی کانادا و ایالات متحده تدارک دیده شده است و واجدین شرایط می‌توانند از امروز تا تاریخ ۸ خرداد، هر روز شانس خود را برای برنده شدن در این بخت‌آزمایی امتحان کنند.

همانطور که در تصویر زیر نیز قابل مشاهده است این دستگاه با نقش‌های طلایی، خاکستری و مشکی و طرح چهره‌ی بلک پنتر و کیلمانگر روی خود کنسول و دسته‌های آن طراحی شده است. همچنین به‌همراه هرکدام از این دستگاه‌ها یک نسخه بسیار باکیفیت 4K Ultra HD از فیلم Black Panther به هواداران خوش‌شانس هدیه داده خواهد شد.

xbox one black panther

برای مشاهده‌ی تصویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

با توجه به اینکه خرید یک دستگاه Xbox One X معمولی با یک کنترلر حدود ۵۰۰ دلار هزینه خواهد داشت می‌توانید حدس بزنید که به‌دست آوردن یکی از این پنج‌ دستگاه تا چه اندازه برای شما از نظر اقتصادی به صرفه خواهد بود! این کنسول علاوه بر اینکه قادر به اجرای بسیاری از بازی‌های ارتقایافته‌ی ایکس‌باکس وان با کیفیت 4K است و هر روز بازی‌های بیشتری به لیست آن اضافه می‌شوند، بسیاری از بازی‌های قدیمی‌تر همچون Red Dead Redemption را هم با کیفیتی خارق‌العاده اجرا می‌کند. اجرای دیسک‌های بلوری فوقِ اچ‌دی نیز از دیگر قابلیت‌های ایکس‌باکس وان ایکس به حساب می‌آید.

جیمی ثنگ (Jimmy Thang)، از نویسندگان سایت گیم‌اسپات در مقاله‌ی بررسی این دستگاه نوشته است:

در حالی که ایکس‌باکس وان ایکس یک دستگاه گران قیمت به حساب می‌آید اما از نظر خصوصیات سخت‌افزاری، با یک کنسول بسیار قوی و توانمند برای خرید روبه‌رو هستید. شما به‌سختی می‌توانید با قیمت ۵۰۰ دلار کامپیوتر شخصی‌ای با این میزان قدرت تهیه کنید. علاوه بر این، این دستگاه شامل یک پخش‌کننده‌ی بلوری 4K HDR نیز هست که خود به تنهایی برای خرید صد‌ها دلار هزینه به همراه دارد.

با تمامی این اوصاف، می‌توان حدس زد که این معامله تا چه حد به نفع این پنج برنده‌ی خوش‌شانس خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده