// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

جزئیات کنفرانس PC Gaming Show در نمایشگاه E3 2018 اعلام شد

وب‌سایت PC Gamer، برگزار کننده کنفرانس PC Gaming Show، جزئیات این رویداد در نمایشگاه E3 2018 را اعلام کرد.

وب‌سایت PC Gamer همانطور که از نام آن مشخص است به صورت تخصصی در زمینه پی سی گیمینگ فعالیت می‌کند. این سایت از سال ۲۰۱۵ اقدام به بر‌پایی کنفرانس مختص این پلتفرم تحت عنوان کنفرانس PC Gaming Show در نمایشگاه E3 کرد. نمایشگاه E3 2018 در اواخر خرداد ماه برگزار خواهد شد و به مانند سال‌های پیش علاقه‌مندان می‌توانند شاهد کنفرانس PC Gaming Show باشند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، وب‌سایت پی سی گیمر جزئیات این رویداد را اعلام کرده است.

بر‌اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وب‌سایت پی سی گیمر، کنفرانس PC Gaming Show پیش از نمایشگاه E3 2018 و در ساعت ۱۵ به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام روز ۱۱ ژوئن (ساعت ۲:۳۰ صبح به وقت تهران روز ۲۲ خرداد) در سالن ویلترن برگزار خواهد شد. شان پلات که با نام Day[9] شناخته می‌شود و سابقه حضور در مسابقات StarCraft و مجری‌گری مسابقه The International 2017 را در کارنامه دارد، به عنوان مجری در کنفرانس PC Gaming Show حضور خواهد داشت. موضوع چهارمین دوره از کنفرانس PC Gaming Show «مشاهده آینده پی سی گیمینگ» است و قرار است که با نمایش بازی‌ها و سخت‌افزار‌های جدید و معرفی نشده، این هدف محقق شود. با این وجود که حضور در این کنفرانس برای عموم آزاد است، آن دسته از علاقه‌مندانی که نمی‌توانند در کنفرانس حاضر باشند، می‌توانند با مراجعه به صفحه پی سی گیمر در سرویس Twitch به صورت زنده آن را مشاهده کنند.

در کنفرانس PC Gaming Show بازی‌سازان و کمپانی‌های مختلفی جدید‌ترین محصولات خود را به نمایش در خواهند آورد که از بین آن‌ها می‌توان به Acer ،Improbable ،Oculus Rift، Tripwire Interactive، Stardock Entertainment، Frontier Developments، Team17 ،Chance Agency و Coffee Stain Studios اشاره کرد. پی سی گیمر در هفته‌های آتی دیگر حاضران در کنفرانس PC Gaming Show را معرفی خواهد کرد. تیم کلارک، سردبیر وب‌سایت پی سی گیمر در رابطه با کنفرانس مذکور در نمایشگاه E3 2018 چنین گفته است:

ما مفتخریم که باری دیگر رویدادی را میزبانی خواهیم کرد که حضور مناسب و در‌خور پی سی گیمینگ را در نمایشگاه E3 به ارمغان می‌آورد. از زمان آغاز کنفرانس PC Gaming Show، هدف ما به نمایش گذاشتن عمق و وسعت خلاقیت در پلتفرم پی سی است و در سال جاری برنامه‌ای با حضور بازی‌سازان مستقل و کمپانی بزرگ برگزار خواهیم کرد.

نمایشگاه E3 2018 از روز ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) آغاز شده و تا روز ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) ادامه خواهد داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده