نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

نسخه کنسولی بازی TERA میزبان حالت PvP Area شد

حالت PvP Area بازی TERA، اثر استودیو Bluehole Studio، در دسترس کاربران نسخه‌ی کنسولی این بازی قرار گرفت.

در جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که حالت PvP Area برای نسخه‌های کنسولیِ بازی TERA منتشر شده است؛ چرا که کمپانی Bluehole Studio و En Masse Entertainment، به ترتیب سازنده و ناشر بازی، خبر انتشار این حالتِ جذاب برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را تایید کرده‌اند.

در این بازی، حالت PvP Area که با نام Corsair’s Stronghold شناخته می‌شود، برای بازیکنانی که سطح ۶۵ یا بیشتر دارند در دسترس خواهد بود. در Corsair’s Stronghold بازیکنان به دو تیم بیست نفره تقسیم می‌شوند و بر سر یک کریستال با یکدیگر خواهند جنگید؛ یک تیم مهاجم است و به کریستال حمله می‌کند و تیم دیگر مدافع است و به دفاع از کریستال مذکور خواهد پرداخت؛ تیم‌هایی که قادرند هرکاری که بخواهند انجام بدهند تا به هدف‌شان برسند.

در کنار انتشار یک نقشه‌ی جدید، تمامی کاربران کنسول‌هایی که بالاتر نام‌شان ذکر شد به محض اجرای بازی در تاریخ ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت)، یک چشم‌بند مخصوص دزدان دریایی (Pirate Eyepatch) دریافت خواهند کرد؛ برای دریافت چشم‌بند مذکور، باید به Parcel Postتان در بازی مراجعه کنید.

TERA یک اثر نقش‌آفرینیِ آنلاین و کلان (MMORPG) است که کاربران PS4 ،Xbox One و PC می‌توانند آن را به صورت رایگان دریافت و بازی کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده