// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۳

کورسیر از جدید‌ترین کیس‌ های خود با نام SPEC-OMEGA RGB رونمایی کرد

شرکت Corsair‌ بتازگی از جدید‌ترین کیس‌های خود با نام SPEC-OMEGA RGB رونمایی کرده است که به نوعی نسخه‌ی بهبود یافته‌ی کیس‌های SPEC-05 است.

به نظر می‌رسد که کمپانی کورسیر از تولید کیس‌های SPEC-05 خود راضی بوده است، چونکه جدید‌ترین محصول این کمپانی نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی این محصول یعنی کیس‌های SPEC-OMEGA RGB است. این کیس‌های جدید تنها در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شوند و دارای طراحی نامتقارن خواهند بود. بخش جلویی این محصولات به شکل شیبدار طراحی شده و در شکاف‌های آن نوار‌های RGB جایگذاری شده است. در حقیقت در بخش جلویی این کیس‌ها ۳۰ عدد LED از نوع RGB قرار داده شده تا بتواند نورپردازنی چشم نوازی را به ارمغان بیاورد. روی این کیس‌ها به صورت پیش‌فرض دو عدد فن از نوع Corsair HD120 RGB نیز تعبیه شده است و این کیس‌های همچنین دارای یک کنترل دیجیتال با نام PRO digital RGB controller هستند که به کاربران اجازه می‌دهد به وسیله‌ی نرم‌افزار iCUE تمامی افکت‌های نوری را به صورت دلخواه تنظیم کنند.

SPEC-OMEGA RGB

باید ذکر کرد که کیس‌های SPEC-OMEGA RGB در قسمت سمت راست خود به درب شیشه‌ای حرارت دیده مجهز شده‌اند تا بتوانند زیبایی چشم‌ نوازی را برای کاربران فراهم کنند. در جلوی این کیس‌ها نیز پنل دیگری تعبیه شده که علاوه‌بر زیبایی بتوان در جلوی کیس نیز فن و یا خنک کننده‌ی مایع نصب کرد. 

البته این کیس‌ها تنها در زیبایی ظاهری جزو بهترین‌ها نیستند. کیس‌های SPEC-OMEGA RGB  در اندازه‌ی ۴۹۵ در ۵۱۶ در ۲۳۲ میلی‌متر طراحی و تولید شده‌اند تا بتوانند گزینه‌های خنک‌سازی چند منظوره و انواع مختلفی از آن‌ها را پشتیبانی کنند. در بخش مختلف این کیس فضا برای نصب شش عدد فن با اندازه ۱۲۰ میلی‌متر در نظر گرفته شده است. همچنین می‌توان یک خنک کننده‌ی ۳۶۰ میلی‌متری در بخش جلویی این کیس‌ها نصب کرد. در بخش بالایی کیس نیز فضا برای نصب رادیاتور تا اندازه‌ی ۲۴۰ میلی‌متر در نظر گرفته شده است.

SPEC-OMEGA RGB

در کیس‌های مذکور فضا برای نصب کارت‌های گرافیکی تا اندازه‌ی ۳۷۰ میلی‌متر و همچنین خنک‌کننده‌ی پردازنده تا ارتفاع ۱۷۰ میلی‌متر در نظر شده است. همچنین محلی برای نصب ۳ عدد درایور ۲.۵ اینچی و ۲ عدد درایور ۳.۵ در بخش جلویی کیس وجود دارد.

باید ذکر کنیم که کیس‌های یاد شده هم‌ اکنون قابل خرید هستند و در سایت آمازون با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار برای مدل مشکی رنگ و قیمت ۱۵۵.۶۰ دلار برای مدل سفید رنگ فهرست شده‌اند.

لینک دانلود از آپارات


منبع www.eteknix.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده