نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸

تصاویر جدیدی از بازی واقعیت مجازی Beat Saber منتشر شد

استودیو Hyperbolic Games تصاویر جدیدی را از بازی واقعیت مجازی Beat Saber منتشر کرد.  

زمان زیادی به انتشار بازی Beat Saber به صورت دسترسی زودهنگام باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که استودیو هایپربولیک گیمز تصاویر جدیدی را از این بازی واقعیت مجازی منتشر کرده است.

برای کسانی که درباره این بازی اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Beat Saber یک اثر واقعیت مجازی به حساب می‌آید که توسعه آن بر عهده استودیو مستقل Hyperbolic Games است. بازیکنان در این بازی باید به مکعب‌هایی که به سمت آنها می‌آید، ضربه بزنند. بازیکنان با دو شمشیر نورانی به رنگ‌های قرمز و آبی مجهز می‌شوند و هر یک از شمشیرها باید به رنگ مربوط به خود برخورد کند. اساسا بازی Beat Saber ترکیبی از مجموعه بازی‌های Fruit Ninja و Guitar Hero است، اما این بازی دارای ابتکار کافی و نام و نشان مخصوص به خود است تا بتواند روی پاهای خود بایستد.

استودیو هایپربولیک توسعه بازی Beat Saber را از سال ۲۰۱۶ آغاز کرد. این بازی امروز در تاریخ یازدهم اردیبهشت‌ماه (۱ می) به صورت Early Access برای کاربران کامپیوتر منتشر می‌شود و انتظار می‌رود که در آینده شاهد انتشار آن برای هدست پلی‌استیشن VR باشیم. شما می‌توانید تصاویر جدید بازی Beat Saber را در ادامه مشاهده کنید.

Beat Saber

بازی Beat Saber از امروز به صورت دسترسی زودهنگام با قیمت ۲۰ دلار برای آکیولس ریفت، HTC Vive و هدست‌های واقعیت ترکیبی ویندوز در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده