نویسنده: رضا اکبری
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

بازی ماجراجویی Inked در استیم عرضه شد

بازی ماجراجویی پازلی Inked که بر پایه‌ی جوهر و قلم است فروش خود را روی Steam آغاز کرد و به این مناسبت تریلری بسیار زیبا از بازی منتشر شد که در آن هنر طراحی به وسیله‌ی دست در بازی به نمایش در می‌آید.

Inked، بازی پازلی و ماجراجویانه‌ی زیبایی که طراحی آن با دست انجام شده، در Steam آماده‌ی فروش است. تیم سازنده‌ی این بازی زیبا‌ی قلم و جوهری نیز به همین مناسبت اقدام به انتشار تریلری جدید از بازی کرده است که طراحی هنرمندانه و وسیع به کار رفته در این بازی را به رخ می‌کشد. در پایان مطلب می‌توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

همانطور که از اسم این بازی بر می‌آید، Inked یک بازی بر پایه‌ی ویژگی‌های هنری قلم و مرکب است که در تریلر بازی به طرز هنرمندانه‌ای نمایش داده شده است؛ به این صورت که طراحی بازی ابتدا روی کاغذ در حال انجام است و سپس تبدیل به خود بازی می‌شود. در این بازی شما داستان زندگی قهرمان بی‌نامی را دنبال می‌کنید که عازم سفری برای یافتن عشق گمشده‌ی خود است.

inked

در بخش‌هایی از بازی نیز داستان از طریق نوشته‌هایی برای شما بازگو می‌شود. این بازی بر اساس پازل است و دارای ویژگی خاص دستکاری اشیا‌ است تا به این وسیله بازیکن بتواند پازل‌های موجود را حل و قهرمان بی‌نام داستان را در سفرش یاری کند.

بازی Inked در استیم با قیمت ۱۹.۹۹ دلار عرضه شده است. همچنین در حال حاضر، بازی Inked با ۱۰ درصد تخفیف به همراه نسخه‌ی دیجیتالی کتاب هنری و موسیقی بازی به فروش می‌رسد. برای جزییات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی استیم بازی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده