نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

همکاری دواین جانسون و جان سینا در فیلمی اکشن

دواین جانسون و جان سینا قرار است در فیلمی اکشن با یکدیگر همکاری داشته باشند. جانسون این خبر را در صفحهٔ اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی اعلام کرده است.

دواین جانسون در صفحهٔ اینستاگرام خود ویدیویی را منتشر کرده است و ورود جان سینا، بازیگر، خواننده، بدنساز و کشتی‌گیر مسابقات دبلیو دبلیو ای (WWE) را به پروژهٔ جدید شرکت فیلمسازی خود و کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) تبریک گفته و برای رقیب پیشین خود در رینگ، آرزوی موفقیت کرده است. دواین جانسون به‌تازگی در فیلم Rampage (رمپیج) ایفای نقش کرده بود و این فیلم هنوز روی پردهٔ سینما قرار دارد. وی یکی از بازیگران پرکار سال‌های اخیر بوده است و در فیلم‌های بلاک باستری زیادی ایفای نقش کرده است. از طرفی جان سینا در سال‌های گذشته بیشتر در فیلم‌های نه‌چندان معروف ژانر کمدی، نقش‌های فرعی داشته است، اما اخیراً نقش مهمی را در فیلم کمدی Blockers (مخالفان) ایفا کرد؛ فیلمی که با استقبال نسبی منتقدان نیز همراه شد. هر دو بازیگر، روزگاری در رینگ مسابقات WWE، مبارزات زیادی با هم داشتند و حال قرار است در فیلمی سینمایی با یکدیگر همکاری داشته باشند.

دواین جانسون چند سالی می‌شود که روی فیلمی کار می‌کند که از ساخته‌های کمپانی خودش، یعنی Seven Bucks Productions است؛ این فیلم قرار است بر اساس رمان The Janson Directive رابرت لادلام ساخته شود. این‌طور که به نظر می‌رسد بازیگر اصلی فیلم The Janson Directive مشخص شده است و جان سینا گزینهٔ مدنظر سازندگان است. دواین جانسون این خبر را در صفحهٔ اینستاگرام خود و با اشتراک گذاشتن ویدیویی، با طرفداران در میان گذاشت. وی بسیار از حضور جان سینا در این فیلم استقبال کرده و برای رقیب قدیمی خود آرزوی موفقیت کرده است. جانسون همچنین به شوخی جان سینا را تهدید کرده است که اگر در این فیلم خرابکاری کند، خود بهتر می‌داند چه عاقبتی در انتظارش است!

طبق گزارش سایت ورایتی، دواین جانسون بسیار علاقمند بود در این فیلم حضور داشته باشد و نقش اصلی را خود ایفا کند، اما با توجه به تقویم کاری شلوغ وی، امکان این کار وجود نداشت. وی در نهایت تصمیم گرفت به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشته باشد و به‌جای خود به دنبال بازیگری شبیه خود بگردد. تقویم کاری این روزهای دواین جانسون بسیار شلوغ است و قرار است در فیلم‌های زیادی ایفای نقش کند: دنبالهٔ فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید)، سریال Ballers (بالرز) شبکه HBO و فیلم اسپین‌آف مجموعهٔ سریع و خشمگین با عنوان Hobbs and Shaw (هابز و شاو).

John Cena

جان سینا بیشتر با فیلم‌های کمدی که در آن‌ها نقشی نه‌چندان مهم داشته است در خاطر طرفداران باقی مانده است. البته لازم است یادآوری کنیم که وی در چند فیلم اکشن نیز ایفای نقش کرده است؛ فیلم‌هایی چون 12Rounds (دوازده راند) و The Marine (سرباز نیروی دریایی). این دو فیلم توسط استودیو فیلمسازی WWE ساخته شدند و همین استودیو بود که دواین جانسون را معروف کرد. دواین جانسون در سال ۲۰۰۱ در فیلم The Mummy Returns (بازگشت مومیایی)، به‌صورت حرفه‌ای وارد سینمای هالیوود شد، ولی این فیلم The Rundown (مختصر و مفید) استودیو WWE بود که نام وی را بر سر زبان‌ها انداخت.

دواین جانسون بسیار علاقمند بود در این فیلم حضور داشته باشد و نقش اصلی را خود ایفا کند، اما با توجه به تقویم کاری شلوغ وی، امکان این کار وجود نداشت

داستان فیلم The Janson Directive در مورد سرباز سابق نیروی دریایی است که در گذشته برای مدتی به‌صورت مخفیانه عضو گروه عملیاتی مخفی با نام «عملیات کنسولی» بوده است. شخصیت اصلی داستان با نام جنسون، گذشته‌ای تاریک دارد و در جنگ بین کرهٔ شمالی و ایالات متحده آمریکا، توسط نیروهای کرهٔ شمالی به‌سختی شکنجه شده است. بعد از جنگ، جنسون برای یک شرکت مشاور در زمینهٔ مسائل امنیتی کار می‌کند که البته سرانجام خوشی در انتظارش نیست.  

مجموعهٔ Jason Bourne (جیسون بورن)، معروف‌ترین اثر رابرت لادلام است که وی پیش از فوتش در سال ۲۰۰۱، یک کتاب با محوریت این شخصیت نوشته است، اما سه کتاب از مجموعهٔ جیسون بورن با نام این نویسنده منتشر شده است.

همچنین چندی پیش اعلام شد که نگارش فیلمنامه فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را اسکات روزنبرگ و جف پینکنر انجام خواهند داد. هنوز به‌صورت رسمی نام کارگردان فیلم جدید اعلام نشده است،‌ اما به نظر می‌رسد باز هم جیک کاسدان کارگردانی فیلم دوم را بر عهده داشته باشد. حضور دواین جانسون در دنبالهٔ فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle تأیید شده است، اما هنوز به‌صورت رسمی از دیگر بازیگران فیلم ابتدایی برای حضور در دنباله این فیلم،‌ نامی برده نشده است. فیلم کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) فروشی ۹۵۶ میلیون دلاری در گیشه داشت و تبدیل به یکی دیگر از فیلم‌های پرفروشی شد که دواین جانسون در آن نقش اصلی را ایفا می‌کرد. دواین جانسون و امیلی بلانت، بازیگران اصلی فیلم Jungle Cruise (گشت و گذار در جنگل) کمپانی والت دیزنی (Walt Disney Company) هستند و مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از ماه می (اردیبهشت یا خردادماه) آغاز شود.

آخرین نقش‌آفرینی دواین جانسون به روی پردهٔ سینما، مربوط به فیلم Rampage می‌شود. دواین جانسون، جفری دین مورگان، نائومی هریس، جو منگنیلو، مالین اکرمان، جیک لیسی، مارلی شلتن، جک کواید، مت آلفردا و پی. جی. برن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rampage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده برد پیتون، کارگردان فیلم San Andreas (سن آندریاس) و فیلم Journey 2: The Mysterious Island (سفر ۲: جزیره اسرارآمیز)، بوده است. همچنین رایان انگل، رایان کاندال و کارلتون کیوس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Rampage را بر عهده داشته‌اند. این فیلم چندان مورد استقبال منتقدان قرار نگرفته و با بودجهٔ ساخت ۱۲۰ میلیون دلاری، فروشی ۳۳۵ میلیون دلاری در گیشه داشته است.  

گفتنی است هنوز تاریخ اکران فیلم The Janson Directive اعلام نشده است.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده