نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

تاریخ شروع Network Test بازی Dark Souls Remastered اعلام شد

طبق گفته‌ی اعضای شرکت Bandai Namco، ناشر بازی Dark Souls، کاربران می‌توانند در ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت عملکرد بخش آنلاین این بازی را در قالب یک رویداد Network Test، بررسی کنند.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که امروز کمپانی باندای نامکو، ناشر مجموعه تحسین‌شده‌ی Dark Souls، در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که گیمرهای دارای پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان در تاریخ ۱۱ و ۱۲ مه (۲۱ و ۲۲ اردیبهشت) می‌توانند عملکرد بخش آنلاین بازی Dark Souls Remastered را به صورت کاملا رایگان تست کنند.

این تست به صورت کاملا رایگان میان عموم کاربران علاقه‌مند انجام خواهد گرفت و حدود سه ساعت، یعنی از ساعت ۲:۳۰ تا ۵:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران، به طول خواهد انجامید. گفتنی است که فایل اجرایی این تست از امروز تا ۷ مه (۱۷ اردیبهشت) قابل دانلود کردن خواهد بود.

هدف برگزاری این تست، بررسی عملکرد صحیح گیم‌پلی بخش چندنفره و همچنین ارزیابی فرآیند بارگذاری روی سرورهای بازی خواهد بود. حجم فایل دانلودیِ تستِ مذکور ۳ گیگابایت است.

همچنین یک تصویر جدید از روند بازی منتشر شده است که در پایین آن را می‌بینیم. 

Dark Souls Remastered

بازی Dark Souls Remastered، در تاریخ ۲۵ مه (۴ خرداد) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد و با توجه به تاخیری که در انتشارش برای نینتندو سوییچ پیش آمده، در تاریخی نامعلوم در تابستان راهی این کنسول ژاپنی خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده