// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

ایسوس از نمایشگر‌ جدید Designo MX279HE رونمایی کرد

کمپانی ایسوس به تازگی از جدید‌ترین نمایشگر خود با نام Designo MX279HE رونمایی کرده و برخی مشخصات آن‌ را نیز اعلام کرده است.

کمپانی ASUS به تازگی از نمایشگر‌ جدیدی با نام Designo MX279HE رونمایی کرده است که صرفا کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که به دنبال افزایش زیبایی در محل میز کار بدون صرف هزینه‌های سرسام‌آور هستند. طبق اعلام کمپانی ایسوس این نمایشگر فعلا تنها در سایز 27 اینچ تولید خواهد شد و در سه طرف پنل خود از قاب فریم بسیار ظریف و نازک از جنس آلومینیوم بهره خواهد گرفت.

پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی نمایشگر نیز همچون مدل‌های هم‌رده‌ی این محصول از جنس فلز است. پنل نمایشگر از نوع AH-IPS و با نور پس‌زمینه LED است و حداکثر وضوح تصویر آن به ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌رسد.

این مانیتور موفق به دریافت گواهی TÜV Rheinland شده که جزئی از مسائل مربوط به حفاظت چشم کاربران است. همچنین این محصول از طرف شرکت تولیدکننده به فناوری کاهش نورآبی نیز مجهز خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به زاویه دید افقی و عمودی ۱۷۸ درجه‌ای، زمان پاسخ دهی ۵ میلی ثانیه به صورت GTG، حداکثر شدت روشنایی ۲۵۰ کاندلا بر مترمربع و کنتراست پویا اشاره کرد. طبق گزارش‌های اعلام‌شده از سوی شرکت، قیمت کنونی این محصول ۲۵۰ یورو تعیین شده است.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده