نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

مایکل بی جردن بازیگر اصلی فیلم Failsafe نتفلیکس خواهد بود

مایکل بی جردن قرار است در فیلم Failsafe سرویس استریم نتفلیکس، علاوه بر تهیه‌کنندگی، ایفای نقش شخصیت اصلی داستان را نیز بر عهده داشته باشد.

مایکل بی جردن ایفای نقش اصلی فیلم Failsafe سرویس استریم نتفلیکس را بر عهده خواهد داشت؛ وی همچنین تهیه‌کنندگی این پروژه را انجام خواهد داد. مایکل بی جردن در این پروژه قرار است بار دیگر با رابرت کول، نویسندهٔ فیلم Black Panther (بلک پنتر) همکاری داشته باشد. فیلم Failsafe، اقتباسی از مجموعه کمیک‌های والت (Vault Comics) است. طبق گزارش جدید، مایکل بی جردن قرار است نقش شخصیت اصلی که شخصیتی شورشی بوده و به دنبال انتقام است را ایفا کند.

برخلاف مجموعه کمیک‌های معروف مارول و دی‌سی، کمیک‌های والت به‌تازگی بر سر زبان‌ها افتاده‌اند و البته مدت زمان زیادی از معرفی قطب جدید دنیای کمیک نمی‌گذرد و در سال ۲۰۱۶ کار خود را به‌صورت رسمی آغاز کرده است. کمیک Failsafe برای اولین بار در تاریخ ۱۹ آوریل سال ۲۰۱۷ از سوی والت معرفی شد و داستان آن در مورد شخصیت جان ریون است. در توصیف داستان چنین آمده است که پروتاگونیست داستان، یعنی جان ریون، متوجه می‌شود آخرین ابرسرباز باقی‌مانده در دنیا را از بین نبرده است. پس از ربودن دختر جان ریون، وی برای مبارزه‌ای جانانه با مأموران و جاسوسان مخفی به نیویورک می‌رود و در طول راه متوجه فسادهای بی‌شماری شده و با حقایق غافلگیرکننده‌ای روبه‌رو می‌شود. نویسندگان این کمیک ۶ قسمتی، اف جی دی‌سانتانو و تاد فارمر بودند و فدریکو دالوچیو خالق تصاویر هنری این مجموعه بوده است.  

طبق گزارش سایت دِدلاین، سرویس استریم نت فلیکس حق امتیاز ساخت فیلم Failsafe را خریداری کرده است و مایکل بی جردن و رابرت کول، نویسندهٔ فیلم Black Panther، در این پروژه حضور خواهند داشت. مایکل بی جردن در کنار آلانا مایو از کمپانی Outlier Society Productions، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم Failsafe خواهد بود. همچنین در این گزارش اعلام شده است که تا زمان تکمیل شدن فیلمنامه، حضور هیچ بازیگری در این فیلم قطعی نیست و این موضوع در مورد مایکل بی جردن نیز صدق می‌کند و وی در حال حاضر اصلی‌ترین گزینهٔ سازندگان است نه انتخاب قطعی. البته با توجه به حضور رابرت کول به‌عنوان نویسندهٔ فیلمنامه این فیلم، به نظر حضور مایکل بی جردن نیز تا حدودی قطعی است.

Michael-B-Jordan

در سال ۲۰۱۶، رابرت کول تهیه‌کنندگی سریال The People v O.J. Simpson: American Crime Story شبکه FX را بر عهده داشت و در همان سال نویسندگی فیلمنامهٔ قسمت‌هایی از دو سریال A Jury in Jail و The Race Card را انجام داد و توانست نامزد دریافت جایزهٔ بخش سریال‌ها، فیلم‌ها و درام‌های ویژه پرایم‌تایم اِمی نیز شود. در فیلم موفق در گیشه Black Panther، وی همکاری خود را با رایان کوگلر آغاز کرد و نتیجهٔ همکاری آن‌ها و هجدهمین فیلم دنیای سینمایی مارول، فراتر از انتظارت عمل کرد. فیلم Black Panther با عبور از فیلم Titanic (تایتانیک)، لقب سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکای شمالی را به ‌دست آورد. این فیلم در مجموع تقریباً ۶ برابر بودجهٔ ۲۰۰ میلیون دلاری خود فروش داشته است. فروش این فیلم چیزی حدود ۱ میلیارد و ۱۸۵ میلیون دلار بوده است.

تا زمان تکمیل شدن فیلمنامه، حضور هیچ بازیگری در این فیلم قطعی نیست و این موضوع در مورد مایکل بی جردن نیز صدق می‌کند؛ وی در حال حاضر اصلی‌ترین گزینهٔ سازندگان است نه انتخاب قطعی

مایکل بی جردن در فیلم Black Panther در نقش اریک کیلمانگر ظاهر شد و در برابر شخصیت پروتاگونیست تی‌چالا قرار گرفت. مایکل بی جردن در سریال Fahrenheit 451 شبکه HBO نیز حضور خواهد داشت و قرار است در قسمت دوم فیلم Creed (کرید) نیز بار دیگر نقش شخصیت آدونیس کرید را ایفا کند. جردن از بازیگران بااستعداد سینمای هالیوود است و کیفیت بازیگری خود را در فیلم Creed به‌خوبی نشان داد. حضور وی می‌تواند نگاه‌های زیادی را به فیلم جدید سرویس استریم Netflix جلب کند. مایکل بی جردن کار خود را در تلویزیون با حضور در سریال فوق‌العاده The Sopranos (سوپرانوز) آغاز کرد و در سال ۲۰۰۲ نیز نقشی کلیدی در فصل اول سریال The Wire داشت.

آخرین نقش‌آفرینی مایکل بی جردن بر روی پردهٔ سینما مربوط به فیلم Black Panther رایان کوگلر می‌شود. چادویک بوزمن در نقش تی‌چالا، مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر، اندی سرکیس در نقش یولیسیس كلا، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، مارتین فریمن در نقش اورت راس، استرلینگ کی براون در نقش ان‌جوبو، آنجلا باست در نقش راموندا، فارست ویتاکر در نقش زوری، دنیل کالویا در نقش وکابی، وینستون دوک ام‌باکو (من ایپ)، لتیشیا رایت در نقش شوری، جان کانی در نقش تی‌چاکا، سیدل نوئل در نقش زولیزوا و فلورنس کاسومبا در نقش ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

طبق اطلاعات منتشر شده از داستان قسمت دوم فیلم Creed، شخصیت آدونیس کرید با نقش‌آفرینی مایکل بی جردن باید در مبارزه‌ای جدید و خونین این مرتبه در برابر ویکتور دراگو، پسر ایوان دراگو شرکت کند و راکی بالبوآ قرار است آدونیس کرید را برای این مبارزه خونین آماده کند؛ شخصیت ایوان دراگو با بازی دولف لاندگرن در قسمت چهارم مجموعه راکی معرفی شد. ایوان دراگو مشت‌زن قدرتمند و البته بسیار بی‌رحمی از روسیه بود که در نبردی شدید و می‌توان گفت تا حدودی وحشیانه، آپولو کرید را در رینگ به کام مرگ فرستاد. گفتنی است قسمت دوم فیلم Creed قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان‌ماه ۱۳۹۷) بر روی پردهٔ سینما برود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده