نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

PES 2019 احتمالا شامل تعداد زیادی لیگ لایسنس شده است

با توجه به اطلاعات منتشر‌شده، احتمالا در بازی PES 2019 شاهد لیگ‌های لایسنس‌شده زیادی خواهیم بود. 

اخیرا بازی PES 2019 در فروشگاه پلی‌استیشن هنگ کونگ لیست شده و سایت Evo-Web هم اطلاعات جدیدی از آن به اشتراک گذاشته است. با توجه به این اطلاعات، به نظر می‌رسد که قرار است در این نسخه از شبیه‌ساز فوتبال کونامی، شاهد حل شدن یکی از بزرگ‌ترین مشکلات همیشگی این مجموعه یعنی لایسنس نبودن لیگ‌ها باشیم. در صفحه مربوط به این بازی، در کنار اینکه ۸ شهریور به عنوان تاریخ انتشار بازی ذکر شده است، اعلام شده که در این نسخه شاهد تعداد زیادی لیگ لایسنس‌شده خواهیم بود.

در صورتی که نسخه‌های پیشین بازی را تجربه کرده باشید، قطعا می‌دانید که تیم‌های لیگ‌هایی مثل انگلیس در بازی به صورت لایسنس‌شده وجود ندارند و حتی یک سری لیگ‌ها مثل بوندسلیگا نیز کلا در بازی دیده نمی‌شوند. معمولا چنین محتوایی با انتشار فایل‌های ادیت‌شده توسط طرفداران حل می‌شوند اما در صورتی که اخبار منتشر‌شده حقیقت داشته باشند و کونامی توانسته باشد مجوز رسمی استفاده از لیگ‌ها در Pro Evolution Soccer 2019 را بگیرد، این خبر خوبی برای طرفداران این مجموعه خواهد بود. 

انتظار می‌رود به‌زودی شاهد رونمایی رسمی کونامی و الکترونیک آرتز از PES 2019 و FIFA 19 باشیم و باید منتظر ماند و دید که این دو بازی، امسال چه ویژگی‌های جدیدی ارائه خواهند کرد. 


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده