نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

حضور غافلگیر کننده بازیگر یک سریال بسیار محبوب در قسمت دوم فصل دوم سریال Westworld

در قسمت دوم فصل دوم سریال Westworld شاهد حضور غافلگیر کننده و کوتاه بازیگر یک سریال فوق‌العاده پرطرفدار بودیم.

ادامه این مطلب ممکن است بخش داستانی و اتفاقات قسمت دوم فصل دوم سریال Westworld را فاش کند

بامداد روز گذشته قسمت دوم از فصل دوم سریال وست ورلد (Westworld) که Reunion نام داشت از شبکه HBO به‌روی آنتن رفت که در این قسمت شاهد حضور غافلگیر کننده و کوتاه بازیگر سریال Breaking Bad (بریکینگ بد) بودیم. در قسمت دوم فصل دوم این سریال، جیانکارلو اسپوزیتو، بازیگر نقش گاس فرینگ در سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) در این سریال حضور پیدا کرد که او نقش کوتاهی را در این قسمت از سریال Westworld بر عهده داشت. اسپوزیتو، نقش ال لازو را بر عهده داشت که شخصیت ویلیام ملقب به مرد سیاه پوش با بازی اد هریس و لارنس با بازی کلیفتن کلینز جونیور، به دنبال کمک گرفتن از او برای حل معمای در (The Door) بودند.

Westworld

با اینکه ویلیام تلاش کرد تا ال لازو به او بپیوندد یا حداقل نیروهایش را در اختیارش قرار دهد، اما در نهایت با پاسخ منفی او روبه‌رو شد و در ابتدا نیروهای ال لازو که تحت فرمان صدای از پیش ضبط شده رابرت فورد بودند، به‌صورت دسته جمعی خودکشی می‌کنند و در ادامه ال لازو که اکنون در حال انتقال پیام رابرت است، دست به خودکشی می‌زند. با این حال، به نظر می‌رسد که اسپوزیتو تنها قرار است حضور کوتاهی را در فصل دوم سریال Westworld داشته باشد و بعید است که شاهد حضور او در قسمت‌های بعدی فصل دوم این سریال باشیم. فصل دوم سریال Westworld در ۱۰ قسمت تولید شده است و ۸ قسمت بعدی طی هفته‌های آینده از شبکه HBO پخش خواهد شد.

ایوان ریچل وود، تندی نیوتون، اد هریس، جفری رایت، جیمز مارسدن، جیمی سیمپسون، شنون وودوارد، لوک همسورث، تسا تامپسون، سایمون کوارترمن، لوئیس هرتوم، آنجلا سارافیان، تلولا رایلی، لوئیس هرتوم، بردلی فیشر، جازمین ری، استیون آگ، گوستاو اسکارشگورد، رینکو کیکوچی، هیرویوکی سانادا، فارس فارس (Fares Fares)، بتی گابریل، جاناتان تاکر، کاتیا هربس و نیل جکسون،  از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Westworld حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال براساس فیلمی به همین نام محصول سال ۱۹۷۳ که نوشته و ساخته مایکل کرایتون است، تولید و ساخته می‌شود. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده جاناتان نولان و لیزا جوی است و جی جی آبرامز نیز به عنوان تهیه‌کننده در سریال Westworld حضور دارد.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده