نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ انتشار بازی Casey Powell Lacrosse 18 اعلام شد

استودیو مستقل کراس تاریخ انتشار بازی Casey Powell Lacrosse 18 را اعلام و از نسخه پی‌سی بازی رونمایی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو مستقل Crosse (کراس) نهایتا نسخه کامپیوتر بازی ورزشی Casey Powell Lacrosse 18 را معرفی و تاریخ انتشار جدید بازی را اعلام کرد. لاکراس یک ورزش گروهی است.

استودیو کراس اظهار داشت که بازی Casey Powell Lacrosse 18 در تاریخ بیست و هشتم فروردین‌ماه (۱۷ آوریل) منتشر خواهد شد و این در حالی است که پیش از این تاریخ بیست و دوم اسفندماه (۱۳ مارس) برای انتشار بازی مشخص شده بود، اما به دلیل ارائه کیفیت مطلوب در پلتفرم‌های مختلف با تاخیر مواجه شد.

در ابتدا بازی Casey Powell Lacrosse 18 برای انتشار به صورت دیجیتالی برای پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان در نظر گرفته شده بود، اما اخیرا معلوم شد که این بازی علاوه بر پلتفرم‌های یادشده به صورت دیجیتالی از طریق استیم برای کاربران PC هم منتشر خواهد شد.

این بازی دنباله‌ای برای بازی Casey Powell Lacrosse 16 به حساب می‌آید که توسط استودیو کراس توسعه یافته است و استودیو Big Ant (بیگ انت) حق انتشار آن را در اختیار دارد. بازی Casey Powell Lacrosse 18 بر پایه نسخه قبلی توسعه یافته است که در سال ۲۰۱۶ شاهد انتشار آن بودیم. در این بازی شاهد چندین بهینه‌سازی قابل توجه در گیم‌پلی هم هستیم که از میان آنها می‌توان به بهبود کنترل‌های جاخالی دادن، رویارویی، چسبیدن و کنترل‌های پرتاب کردن اشاره کرد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی Casey Powell Lacrosse 18 فهرست تروفی‌های آن را از اینجا مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده