نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

شروع فوق العاده فیلم A Quiet Place در گیشه

فیلم A Quiet Place با تبدیل شدن به دومین شروع برتر یک فیلم در گیشه در سال ۲۰۱۸، شروع بسیار غیر قابل پیش‌بینی و موفقی را داشته است.

از جمعه هفته گذشته، اکران جهانی فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) آغاز شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم ترسناک و دلهره آور شروع بسیار موفقی را در گیشه تجربه کرده است. فیلم A Quiet Place که با تحسین منتقدان روبه‌رو شده است، با استقبال تماشاگران نیز روبه‌رو شده و در سه روز نخست اکران خود حدود ۵۰ میلیون دلار فروش کرده است. بدین ترتیب این فیلم ترسناک به صدرنشین این هفته باکس آفیس تبدیل شد و همچنین توانست لقب دومین شروع موفق یک فیلم در گیشه در سال ۲۰۱۸ را نیز به‌دست آورد. پیش از این، فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده)، جدیدترین فیلم استیون اسپیلبرگ، که هفته پیش اکران خود را آغاز کرده بود، به دومین فیلم پرفروش در سال ۲۰۱۸ تبدیل شده بود و حال باکس آفیس سال ۲۰۱۸ شاهد یک پدیده جدید است.

فیلم A Quiet Place بسیار بالاتر از پیش‌بینی‌ها فروخته است و عملکرد این فیلم نسبت به فیلم‌های مشابه دیگر مثل فیلم Split (شکاف) با فروش ۴۰ میلیون دلار در سه روز اول اکران و فیلم The Conjuring (احضار) با فروش ۴۱ میلیون دلار در سه روز اول اکران، بسیار بهتر بوده و در حال حاضر حدود ۱۰ میلیون دلار بیش از این دو فیلم فروخته است. در حال حاضر فیلم Black Panther (بلک پنتر) با فروش ۲۰۲ میلیون دلار در سه روز اول اکرانش، لقب بهترین شروع سال ۲۰۱۸ را در اختیار دارد و هجدهمین فیلم دنیای سینمایی مارول اکنون با فروش ۶۶۵.۴ میلیون دلار، پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۸ نیز است. همچنین فیلم A Quiet Place حدود ۲۱ میلیون دلار نیز در دیگر کشورهای جهان فروخته است تا این فیلم در مجموع ۷۱ میلیون دلار در اولین آخر هفته اکرانش در سراسر جهان فروش کند.

A Quiet Place

علاوه بر این، وب‌سایت CinemaScore اعلام کرد که فیلم A Quiet Place نمره B+ را از تماشاگران دریافت کرده است و پیش‌بینی می‌‌شود این فیلم در نهایت بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار در سینماهای آمریکای شمالی فروش کند. همچنین بدون احتساب هزینه تبلیغات، بودجه ساخت فیلم A Quiet Place حدود ۱۷ میلیون دلار بوده است و بدین ترتیب شرکت پارامونت پیکچرز از سود قابل توجه این فیلم بسیار خوشحال است. کارگردانی فیلم A Quiet Place بر عهده جان کرازینسکی، بازیگر سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان)، سریال The Office (اداره) و کارگردان، تهیه کننده و نویسنده فیلم The Hollars و همچنین فیلم Brief Interviews with Hideous Men، بوده است.

امیلی بلانت در نقش اولین ابوت، جان کرازینسکی در نقش لی ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت و نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. برایان وودز، اسکات بک و جان کرازینسکی نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم یک مکان ساکت را بر عهده داشته‌اند. کرازینسکی اخیرا به بازی در ریبوت فیلم Fantastic Four (چهار شگفت انگیز) به‌همراه امیلی بلانت (همسر کرازینسکی) ابراز علاقه کرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده