// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Whimsical War

بازی اندروید و آیفون Whimsical War، با ویژگی‌های مشابه بازی کلش رویال، امکاناتی متفاوت را برای یک نبرد کارتی و تاکتیکال ارائه می‌دهد.

استودیوی فنلاندی سوپرسل بی اغراق یکی از خلاق‌ترین استودیوهای سازنده بازی‌های موبایل محسوب می‌شود. این استودیو تاکنون توانسته با انتشار هر یک از بازی‌های خود به ویژه بازی Clash of Clans و Clash Royale موج جدیدی را در صنعت بازی‌های رقابتی آنلاین با الگوریتم نسبتا ساده ایجاد کند که نتیجه آن نیز همانطور که انتظار می‌رفت، عرضه بازی‌های مشابه فراوان بود. اما کپی برداری و ساخت بازی‌های مشابه، همیشه هم نتیجه منفی ندارد و بعضا باعث ایجاد تنوع در محصولات منتشر شده می‌شود. بازی اندروید و آیفون Whimsical War، ساخته استودیوی GMO GP، محصولی مشابه با بازی کلش رویال است که هرچند در نگاه اول صرفا یک کپی به نظر می‌رسد، اما در محتوا توانسته خلاقانه عمل کند.

بازی Whimisical

با جمع کردن کارت شخصیت‌ها، آنها را ارتقاء دهید

با برپایی میدان‌ نبرد، در نهایت فرصتی فراهم می‌شود تا حیوانات در میدان مسابقه سنگ‌ها را وا کنند. مانند بازی کلش رویال، Whimsical War نیز اثری کارتی با المان‌های استراتژی است. هدف نهایی بازی از بین بردن برج‌های دفاعی حریف است که برای رسیدن به این هدف باید کارت‌ها را به صورت ترکیبی و با استراتژی مشخص مستقر کنید. هر یک از نیروها توانایی و ضعف‌های مشخصی دارند که باعث می‌شود تا دست بازیکنان برای امتحان ترکیب‌های متفاوت باز باشد. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های Whimsical War نسبت به کلش رویال، آزادی بازیکنان برای انتخاب محل استقرار نیروها است. با استقرار اولین نیروها، مسیری که نیروی‌تان در آن حرکت می‌کنند به تسخیر شما در آمده و می‌توانید کارت‌های خود را برای پشتیبانی سریع مستقر کنید. این تفاوت باعث شده است تا رقابت‌های Whimsical War نسبت به کلش رویال و بازی‌های کارتی مشابه، کوتاه‌تر باشد و با کوچک‌ترین اشتباهی به سرعت شکست بخورید.

اما همچنان با نگاهی کلی به مکانیزم گیم‌پلی Whimsical War شاهد شباهت‌های زیادی میان این بازی و ساخته سوپرسل هستیم. به عنوان مثال امکان ارتقاء کارت‌ها یا شخصیت‌ها در Whimsical War نیز گنجانده شده است و باید با جمع کردن کارت شخصیت‌ها، آنها را ارتقاء دهید. GMO GP به‌ویژه در طراحی رابط کاربری و انیمیشن‌ها محصولی پر جزئیات را ارائه کرده است. محتوای مورد نیاز کاربران به سرعت در دسترس آنها قرار می‌گیرد و بازیکنان می‌توانند به راحتی و بدون مشکل به بخش‌های مختلف از کتاب‌های جادویی گرفته تا محل ارتقاء کارت‌ها دسترسی پیدا کنند. برخلاف شلوغی مرسومی که این اواخر در رابط کاربری بازی‌های موبایل شاهد هستیم، Whimsical War محصولی ساده و جذاب است. Whimsical War به ویژه بعد از رسیدن به سطحی مشخص، امکان ساخت اتحاد و ضبط بازی‌هایتان را می‌دهد. تعامل با سایر بازیکنان و همینطور تماشای ویدیوهای ضبط شده به شما کمک می‌کند تا از اشتباهات خود درس بگیرید و در رقابت‌های بعدی با اشتباه کمتری حضور پیدا کنید. با وجود شباهت بی‌چون و چرای رفتار نیروها با کلش رویال دارد، انیمیشن‌ها زیبا کار شده‌اند و از تماشای نبرد شخصیت‌ها لذت خواهید برد.

بازی Whimsical War

اگر به دنبال بازی جایگزینی برای کلش رویال می‌گردید که با ویژگی‌های مشابه، آزادی بیشتری را در دسترس‌تان قرار دهد، بازی Whimsical War، اثری باکیفیت و جذاب است که می‌تواند حسابی شما را درگیر کند. وجود قابلیت نبرد 2v2، طراحی زیبای شخصیت‌ها و زمین رقابت، وجود لیگ‌های متفاوت و انواع و اقسام کارت‌ها،‌ Whimsical War را به بازی‌ ارزشمندی برای تجربه تبدیل کرده است. این بازی اکنون برای اندروید و iOS به صورت رایگان و با پشتیبانی از خرید‌های درون برنامه‌ای در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Whimsical War 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده