// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Just Jump

بازی موبایل Just Jump اثر اعتیادآور دیگری از جانب استودیو Ketchapp است که گیم پلی واقعا چالش برانگیزی دارد و بسیار هنری ظاهر شده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Just Jump اثر دیگری از استودیو Ketchapp است که دوباره بازیکن را ساعت‌ها سرگرم می‌کند و باعث می‌شود که برای رسیدن به رکوردهای بالاتر نتواند از بازی دست بکشد. این اثر نیز به مانند دیگر بازی‌های این استودیو، دارای المان‌های اعتیادآور بسیاری است و با ساده‌ترین گیم‌پلی ممکن، لحظات هیجان‌انگیزی را ایجاد می‌کند.

وظیفه بازیکنان در این بازی اندروید این است که توپ را از موانع و پرتگاه‌ها عبور دهند و با هر ضربه‌ای که به صفحه نمایش می‌زنند، بهترین رکورد را برای خود ثبت کنند. بر سر راه این توپ تنها مسیری از ناهمواری‌ها قرار دارد که مرتبا بالا و پایین می‌شود و سعی می‌کند که حواس شما را پرت کند. بازیکن برای موفقیت در این بازی باید تمرکز بالایی داشته باشد و بتواند با سرعت عمل بالای خود، پرش‌ها را درست در مدت زمان خواسته‌شده انجام دهد. شاید در ابتدا بازی ساده به نظر بیاید، اما این ناهمواری‌ها چنان چپ و راست می‌شوند و شکل و شمایل خود را عوض می‌کنند که واقعا حواس بازیکن را پرت می‌کنند و باعث می‌شوند که پرش‌هایی زودتر یا دیرتر از موعد مقرر، باعث شکست خوردن او شود. بازی از بخش‌های متنوع دیگری نیز تشکیل شده است که اوج هنر بازی را در طراحی محیط‌ها به نمایش می‌گذارد.

Just Jump
Just Jump
Just Jump

بازی تنها از یک بخش خاص تشکیل نشده است و شاهد تنوع در ارائه محیط‌های هنری هستیم. وظیفه شما در هر بخش از بازی متفاوت است و با توجه به انتخابی که شما می‌کنید، رکوردهای منحصربه‌فردی را نیز می‌توانید به ثبت برسانید. با توجه به این موضوع اهمیت یادگیری هر بخش، بسیار ارجح‌تر است و باید حواستان باشد که در کدام‌یک از این بخش‌ها بازی می‌کنید. اولین بخش از بازی، ریتم عادی دارد و تنها پستی و بلندی‌های متحرک، مهم‌ترین موانع شما هستند؛ اما در دیگر بخش‌ها شاهد این هستیم که به طور مثال باید در فضا قرار بگیرید و توپی را که هیچ جاذبه‌ای روی آن نیست و تنها با پرش به دو سوی مسیر پرتاب می‌شود، هدایت و رکورد بالایی را برای خود ثبت کنید.

در دیگر بخش این بازی آیفون باید دو توپ در دو مسیر متفاوت را داشته باشید و مراقب هر دوی آنها باشید تا به موانع برخورد نکنند. در بخش‌های هیجان‌انگیز دیگر بازی نیز شاهد این هستیم که محیط‌ها حرکات خار‌ق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهند و چنان موانع پرسرعتی را برای بازیکن ایجاد می‌کنند که واقعا هوش از سر آدم می‌پراند و ذهن و تمرکز را به چالش می‌کشد. همان‌طور که گفته شد، بازی از هنر بالایی در طراحی محیط‌ها و البته گیم‌پلی خاص خودش استفاده کرده است و اتفاقا مهم‌ترین فاکتور بازی، که چالش زیادی برای بازیکن ایجاد می‌کند نیز همین مورد است. پس باید دقت کافی داشته باشید که هم باید سرعت بالایی در ضربه‌های خود داشته باشید و هم اینکه حواستان ثانیه به ثانیه به محیط باشد تا مبادا غافلگیر شوید.

Just Jump
Just Jump
Just Jump

گرافیک بازی جدید Ketchapp در حد عالی طراحی شده است و موسیقی نیز با هیجان بازی همراهی می‌کند. بافت‌ها به خوبی و روان عمل می‌کنند و تغییرات محیط، از رنگ‌ها گرفته تا چرخش‌های سریع، به خوبی ساخته و پرداخته شده است. تجربه این بازی به شما تمرکز ذهن و سرعت تفکر می‌دهد و بازیکنان را با چالش‌هایی روبه‌رو می‌کند که شاید تاکنون با آنها رودررو نشده‌اند. صورتک‌های خندانی نیز در طول مسیر شما وجود دارند که با کسب آنها می‌توانید توپ‌های جدید را خریداری و قدری تنوع به تجربه این بازی اضافه کنید. هر بخش برای خودش رکوردهای خاصی دارد و با توجه به سلیقه و مهارتی که هر بازیکن دارد، می‌تواند توان خودش را در هر بخش نشان دهد و رکوردهای متفاوتی را در هر بخش از وی شاهد باشیم. مهم‌ترین فاکتور بازی، خلاقیت در طراحی مسیرها است و محیط نیز با توجه به رکوردهای بالایی که بازیکن به آنها دست پیدا می‌کند، چالش خود را بیش‌تر می‌کند و شاهد سرعت در تغییر شکل محیط‌ها و اتفاقا سرعت بالای توپ هستیم. بازیکن دستش به جایی بند نیست و تنها نکته اتکای وی، پرش با توپ موردنظر است.

بازی Just Jump اثر ناب دیگری از استودیوی محبوب کچاپ است که هنرش را در طراحی محیط‌ها به رخ می‌کشد و به نسبت بازی‌های قبلی این استودیو، گیم‌پلی خلاقانه‌تری را شاهد هستیم؛ گیم‌پلی‌ای که واقعا چالش برانگیز است و بازیکن برای ثبت رکوردهای بهتر باید به تمرکز ذهن بالاتر و البته سرعت عمل بیش‌تری دست پیدا کند. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Just Jump


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده