نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

بازی Spider-Man از حداکثر توان پلی استیشن 4 پرو استفاده خواهد کرد

شرکت Insomniac Games در صفحه‌های مجازی‌اش به انتشار اطلاعاتی جدید از بازی Spider-Man پرداخته است؛ از جمله بهره‌گیری کامل از قدرت PS4 Pro در اجرای بازی.

اخیرا و بعد از مدت‌ها انتظار، تاریخ انتشار رسمی و قطعی بازی Spider-Man، جدیدترین ساخته استودیو Insomniac Games، اعلام شد؛ حال اینسامنیاک گیمز در صفحه توییترش مشغول به پاسخ دادن به سوالات هواداران است و اطلاعاتی جدید از این بازی محبوب و مورد انتظار منتشر می‌کند.در این مطلب قصد داریم جدیدترین اخبار بازی اسپایدرمن را که اخیرا توسط این کمپانی منتشر شده است بررسی کنیم؛ پس با سایت زومجی همراه باشید.

اول از همه، با توجه به آخرین مطالبی که سازندگان بازی منتشر کرده‌اند، می‌توان دریافت که بازی از «قدرت بالا و حداکثری پلی استیشن 4 پرو» در راستای اجرای بهتر و ارائه یک تجربه جذاب‌تر استفاده خواهد کرد. تصمیم اینسامنیاک گیمز بر این است که بازی چه روی پلی استیشن 4 استاندارد و چه روی PS4 Pro، به شکل ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا شود و از نظر سازندگان، «برای ترکیبی از بهترین عملکرد و ثبات در جلوه‌های بصری» بازی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

در بخش گیم پلی اما بازی از چند حالت مختلف برای تار تنیدن و تاب خوردن بهره نخواهد برد. به ادعای اینسامنیاک، آن‌ها یک سیستم واحد برای تار تنیدن طراحی کرده‌اند که «به راحتی قابل استفاده است، اما نکات خیلی خیلی زیادی برای یاد گرفتن در آن وجود دارد».

نکته جالبی که درباره این بازی وجود دارد، حجمش است. هنوز فضای مورد نیاز بازی به طور دقیق مشخص نشده است، اما از نظر سازندگان، بازی حجم «زیادی» خواهد داشت. نکته جالب همین زیاد بودن حجم بازی است؛ چرا که در سبک جهان‌باز، بازی‌ها به طور معمول حجم زیادی را اشغال نمی‌کنند.

در پایان و با توجه به اظهارات سازندگان، دریافتیم که گیمرها می‌توانند پوشش‌هایی را که با پیش‌خرید کردن بازی قابل استفاده خواهند بود، بدون انجام پیش خرید، از داخلِ خود بازی به‌دست بیاورند. همچنین گجت Spider-drone در انحصار پیش‌خریدکنندگان بازی نخواهد بود و از داخل خودِ بازی هم می‌توان آن را به‌دست آورد.

از نظر سازندگان، در این لحظه «چیزی برای اطلاع دادن» وجود ندارد؛ مثل دمو، تریلر یا موارد این‌چنینی. در نتیجه باید صبر کرد و دید که در آینده چه خبرهایی از این بازی منتشر خواهد شد.

بازی Spider-Man در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور ۹۷)، به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را پیش‌خرید کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده