// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Grim Soul: Dark Fantasy Survival

بازی Grim Soul: Dark Fantasy Survival، نقش‌آفرینی پرجزئیاتی است که می‌تواند با محتوای جذابش تا مدت‌ها سرگرم‌تان کند.

بازی‌های نقش‌آفرینی در پلتفرم موبایل در برخی ویژگی‌ها با بازی‌های مشابه مرسوم در کنسول‌ها و پی‌سی تفاوت‌هایی دارند. وجود رویداد‌های روزانه، وجود قانونی برای انجام کارها در مدت زمان مشخص و تفاوت‌های کنترل شخصیت اصلی از جمله‌ی این تفاوت‌ها هستند که از طرفی باعث رانده شدن گیمرها از بازی‌های نقش‌آفرینی موبایل می‌شوند و از طرفی نیز برخی بازیکنان جدید را به سمت تجربه‌ی این دست آثار سوق می‌دهند. بعد از انتشار و استقبال از نسخه بتا بازی Last Day on Earth،‌ بازی‌های مشابه زیادی در طول ماه‌های گذشته برای اندروید و iOS منتشر شده‌ است. در بازی Last Day on Earth شما وظیفه‌ی کنترل بازمانده‌ای از همه‌جا بی‌خبر را برعهده داشتید که بدون تجهیزات یا حتی پوشش، در منطقه‌ای دور افتاده و میان زامبی‌ها برای زندگی تلاش می‌کرد. اکنون اما بازی اندروید باکیفیت و البته با خصوصیات مشابه به نام Grim Soul: Dark Fantasy Survival منتشر شده است که در آن باری دیگر وظیفه هدایت بازمانده‌ای درمانده را در دنیایی تاریک و بی‌رحم بر عهده دارید.

بازی پابجی موبایل / PUBG Mobile

برای سفر سریع‌تر در نقشه باید برای خود اسب خریداری کنید

برخلاف بازی‌های مشابه Grim Soul: Dark Fantasy Survival، آغازی سریع دارد. با شروع بازی باید با کشتن زامبی‌ها، چوب‌های روی زمین را برای ساخت تبر یا سلاح، جمع‌آوری کنید و به سرعت خود را برای کندن درختان و ساخت سرپناهی پیش و پا افتاده آماده کنید. دشمنان اصلی شما در این بازی نقش‌آفرینی زامبی‌ها هستند و با یافتن آیتم‌های مورد نیاز خود از جمله چوب و سنگ می‌توانید لوازم لازم برای محافظت از خود را در برابر این مردگان متحرک بسازید. تلاش برای زنده ماندن هدف نهایی بازیکنان در این بازی است و برای رسیدن به این مهم،‌ چالش‌های مختلفی در مقابل‌تان وجود دارد. در نتیجه با اشتباهی کوچک کشته می‌شوید و هرآنچه جمع‌آوری کرده بودید از دست می‌دهید. نقشه عظیم بازی شامل رویدادهای روزانه، هفتگی و ساعتی می‌شود و می‌توانید با انجام خریدهای درون برنامه‌ای از تجربه هرچه بیشتر آن لذت ببرید. مانند بازی Last Day on Earth در Grim Soul: Dark Fantasy Survival نیز سفر به نقاط مختلف نقشه نیازمند صبر و تحمل است، زیرا شخصیت اصلی باید برای سفر میان نقاط مختلف نقشه دقایق یا حتی ساعت‌ها در راه باشد. متاسفانه با توجه به free-to-play بودن این بازی، برخی محدودیت‌های جدی را در زمینه گیم‌پلی شاهد هستیم و گاهی برای به دست آوردن برخی آیتم‌ها یا افزایش سریع‌تر سطح مجبور هستید تا مقداری هزینه کنید. با این حال هنوز هم بازی Grim Soul: Dark Fantasy Survival یکی از خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی منتشر شده در چند وقت اخیر است و به ویژه با دنیای تاریکی که دارد به خوبی می‌تواند حس و حال لازم برای زنده ماندن را به بازیکنان بدهد.

یکی از مهم‌ترین خصوصیات Grim Soul تنوع آیتم‌های موجود در جهان بازی است که با توجه به تنوع دشمنان از حیوانات گرفته تا ارواح و زامبی‌ها، استفاده از این آیتم‌ها امری ضروری است. از طرفی بازی شخصیت داستان تنها قادر است تا تعداد محدودی از آیتم‌ها را با خود حمل کند که این موضوع باعث شده تا بازیکنان قدرت مانور زیادی در زمان انجام بازی نداشته باشند. با این حال هنوز هم می‌توانید با ساخت یک اقامتگاه زیبا، تکه‌های گوشت یا میوه‌‌هایی را که جمع‌آوری کرده‌اید روی آتش قرار دهید و برای بازیابی سلامت خود، غذایی لذیذ میل کنید. ترکیب صدای کلاغ‌ها، موسیقی آرام اما دلهره‌آور با فیلتری از نور خاکستری و قهوه‌ای حال و هوای متفاوتی را به بازی Grim Soul: Dark Fantasy Survival داده است. برخلاف Last Day on Earth که در گوشه و کنار شاهد پخش شدن قرمزی خون بودیم و رنگ‌هایی مانند آبی و زرد و سبز به وفور در طول بازی استفاده شده بود، در Grim Soul تنوع کمی را در رنگ‌بندی مراحل شاهد هستیم و بازیسازان ترجیح داده‌اند تا دنیایی تیره و تار را به مخاطبین ارائه دهند. این موضوع در موسیقی و صداگذاری بازی نیز حفظ شده است و اتفاقا باعث افزایش لذت بازیکنان از تجربه بازی می‌شود.

بازی پابجی موبایل / PUBG Mobile

بازی Grim Soul: Dark Fantasy Survival محصولی شدیدا با کیفیت است که در کوتاه مدت توانسته نظر بسیاری از بازیکنان را به سوی خود جلب کند. بازی به ویژه در زمینه آیتم و مکان‌ها تنوع بسیاری دارد و با کمی افزایش سطح می‌توانید پایگاه مستحکم را برای هجوم بی‌رحمانه زامبی‌ها ایجاد کنید. خرید اسب برای سفر سریع‌تر در بازی،‌ Craft آیتم‌های متفاوت و گشت و گذار در سیاه‌چاله‌ها برای یافتن قدرتمند‌ترین آیتم‌ها، تنها بخشی از ویژگی‌هایی هستند که در این بازی در دسترس‌تان قرار دارد.

دانلود بازی اندروید Grim Soul: Dark Fantasy Survival


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده