نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

2 !Guacamelee و احتمال عرضه برای سایر کنسول ها

2 !Guacamelee در راه است و احتمال انتشار آن برای سایر کنسول‌ها در آینده وجود دارد.

سال ۲۰۱۳ بود که بازی مستقل جذابی به نام !Guacamelee برای پلی استیشن 3 و ویتا منتشر شد و مدتی بعد پلتفرم‌های دیگری چون کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشتم هم از آن بهره‌مند شدند. چند ماه قبل، بالاخره نسخه دوم بازی معرفی شد. داستان 2 !Guacamelee هفت سال بعد از اتفاقات نسخه اول جریان دارد و باز هم با اثری رنگارنگ و زیبا طرف هستیم که با المان‌های کشتی و مبارزات جذاب ترکیب شده است.

هر چند در ابتدا تنها نسخه پلی استیشن 4 برای بازی معرفی شده بود، ولی این موضوع دستخوش تغییر شده و مدتی قبل نسخه کامپیوتر هم به لیست پلتفرم‌های بازی اضافه شد، اما همچنان خبری از سایر کنسول‌ها نیست؛ موضوعی که «گراهام اسمیت»، یکی از موسسین استودیوی سازنده بازی یعنی DrinkBox توضیحاتی در مورد آن داده است.

اسمیت دلیل اصلی انحصار کنسولی این اثر را توافق با سونی و همکاری با آن‌ها اعلام کرده است. موضوعی که باعث می‌شود در حال حاضر خبری از سایر کنسول‌ها نباشد و البته این قضیه ممکن است همیشگی هم نباشد و اسمیت انتشار بازی برای سایر پلتفرم‌ها در آینده را رد نمی‌کند. هر چند هدف و تمرکز اصلی استودیو در حال حاضر روی کنسول سونی و همین‌طور نسخه پی سی بازی است.

2 !Guacamelee تابستان امسال برای PS4 و PC منتشر خواهد شد و شاید بتوانیم بعدها نسخه‌های Xbox One و Switch را هم شاهد باشیم. هر چند این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر اخبار بعدی بمانیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده