نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۳

بازی EA SPORTS UFC 3 را برای مدت محدودی رایگان تجربه کنید

الکترونیک آرتز به مناسبت رویداد UFC 233 تصمیم گرفته تا بازی EA SPORTS UFC 3 را برای مدت محدودی به صورت رایگان در اختیار طرفداران قرار دهد.

رویداد UFC 233 امروز با حضور مبارزین مطرح MMA برگزار خواهد شد و طرفداران این ورزش بی‌صبرانه منتظر آن هستند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز به مناسبت این رویداد امکان تجربه بازی EA SPORTS UFC 3 را به صورت رایگان برای مدت محدودی فراهم کرده است. این نسخه رایگان، از امروز در دسترس قرار گرفته و تا ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه ۲۰ فروردین به وقت ایران هم در دسترس خواهد بود.

در این نسخه می‌توانید به مدت ۵ ساعت حالت‌های مختلف بازی EA SPORTS UFC 3 را تجربه کنید و حتی در چند مسابقه شبیه‌سازی‌شده از رقابت‌های رویداد UFC 233 شرکت کنید. البته اگر مشترک سرویس EA Access باشید، به جای پنج ساعت می‌توانید ۱۰ ساعت بازی را رایگان تجربه کنید. همچنین در صورتی که پیش از این نسخه آزمایشی و رایگانی از بازی EA SPORTS UFC 3 تجربه کرده باشید، امکان تجربه نسخه فعلی برای شما فراهم نخواهد بود.

بازی EA SPORTS UFC 3 چندی پیش برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و شما می‌توانید بررسی بازی از دید سایت‌های معتبر دنیا را در زومجی بخوانید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده