// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل The Ramen Sensei 2

بازی The Ramen Sensei 2 ادامه‌ای جذاب و البته سرگرم‌کننده از مجموعه شبیه‌سازی گرداندن رستوران است که با محتوای جدیدی منتشر شده است.

بازی‌های شبیه سازی به‌ویژه به لطف ویژگی‌هایی پرشماری که ارائه می‌دهند، همواره مورد توجه بازیکنان قرار می‌گیرند و از همین رو نیز استودیوها تمایل زیادی برای انتشار بازی‌هایی در سبک شبیه‌سازی دارند. تجربه یک زندگی واقعی در The Sims، کنترل یک بز در Goat Simulator یا چرخاندن یک یا زنجیره‌ای از رستوران‌ها در بازی اندروید و آیفون The Ramen Sensei از جمله‌ی بازی‌هایی هستند که به یک شکل در دسته‌ی بازی‌های شبیه‌سازی قرار می‌گیرند و تاکنون توانسته‌اند نظر بسیاری از بازیکنان را جلب کنند. نخستین بار در سال ۲۰۱۶ بود که استودیوی ژاپنی Kairosoft بازی متفاوتی را با نام The Ramen Sensei برای گوشی‌های موبایل منتشر کرد. در این بازی باید با چرخاندن یک رستوران نسبتا کوچک، به مرور کسب و کار خودتان را گسترش می‌دادید و تا جایی که می‌توانستید، نظر مشتریان را برای حضور دوباره در رستوران جلب می‌کردید. حال بعد از گذشت نزدیک به دو سال از زمان عرضه اولین نسخه The Ramen Sensei،‌ استودیوی Kairosoft بازی جدیدی را از این مجموعه منتشر کرده است.

بازی The Ramen Sensei 2
بازی The Ramen Sensei 2
بازی The Ramen Sensei 2
با شرکت در رویدادها ابزار و مواد مورد نیاز آشپزی بیشتری را برای پخت رامن‌های بهتر به‌دست می‌آورید

بازی The Ramen Sensei 2 شروعی مشابه اولین شماره دارد و در آن باید با کمک دستیار خود، رستورانی کوچک را برای آغاز یک کسب و کار بزرگ بگردانید. یکی از ویژگی‌های این بازی، دخیل بودن بازیکنان در مراحل مختلف گیم‌پلی است و از پخت غذای جدیدی بگیرید تا نحوه چیدمان دکوراسیون داخل رستوران، بر عهده‌ی بازیکن گذاشته شده است. در این بازی وظیفه‌ی شما مدیریت رستوران به بهترین شکل ممکن است. در نتیجه در پایان هر روز کاری گزارش کاملی را از شرایط مالی رستوران یا رستوران‌ها دریافت می‌کنید. اگر بخواهیم روی خصوصیات گیم‌پلی تمرکز کنیم، یکی از قابلیت‌های بازی انتخاب مواد اولیه‌ی پخت رامن از جمله نودل و نوع سوپ است. در جریان بازی باید با در نظر گرفتن دیدگاه مشتریان بهترین رامن‌ها را با قیمت معقول به منوی رستوران اضافه کنید. پخت هر رامن نیازمند مهارت خاصی است و از سوی دیگر باید سرآشپز مناسبی را نیز برای پخت غذا انتخاب کنید. وجود ارتباط مشخص میان اجزاء گیم‌پلی باعث شده تا با بازی‌ای شدیدا سرگرم‌کننده و صد البته اعتیادآور روبه‌رو باشیم. در جریان بازی از استخدام نیرو بگیرید تا ارتقاء و آموزش کارکنان همگی بر عهده شما است و حتی می‌توانید با دریافت مجوز افتتاح رستوران‌های جدید، افراد بیشتری را برای سرویس‌دهی و آشپزی استخدام کنید.

یکی از جدیدترین ویژگی‌‌های دومین شماره Ramen Sensei برگزاری رویدادهای آشپزی متفاوت است. به لطف برگزاری رویدادها می‌توانید با انتخاب بهترین غذا و بهترین آشپزهای خود، جوایز متعددی را به دست بیاورید و از این جوایز برای ارائه‌ی غذاهای بهتر به مشتریان استفاده کنید. کافی است تا نگاهی کوتاه را به فهرست بلند بالای امکانات بازی The Ramen Sensei 2 بیندازید تا به سرعت به قدرت سازندگان در خلق یک بازی پیکسلی جذاب و مینیمال پی ببرید. بازی حال و هوای Old School خود را مانند گذشته حفظ کرده است و با موسیقی زیبا و متناسب با دنیای بازی، قادر است تا بازیکنان را مجذوب خود کند. از طرفی گیم‌پلی هنوز هم خصوصیات متفاوتی را می‌تواند به بازیکنان ارائه دهد. با تجربه طولانی مدت ساخته Kairosoft به مرور به امکانات جدیدی مانند دعوت از دوستان برای برپایی رستوران در کنار رستوران خود دست پیدا می‌کنید که به لطف این ویژگی قادر به افزایش درآمد خود هستید. بازی همینطور در کنار امکان انتخاب نوع مواد اولیه، اجازه پخت مواد اولیه را به طور کامل به بازیکنان می‌دهد. کیفیت گوشت اولیه، نوع سبزی، نوع سیب‌زمینی یا حتی نوع روغن برای پخت سوپ نیز از گزینه‌هایی هستند که انتخاب آنها بر عهده شما گذاشته شده است و باید برای داشتن بهترین منو، بهترین طعم‌‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید.

بازی The Ramen Sensei 2
بازی The Ramen Sensei 2
بازی The Ramen Sensei 2

بازی The Ramen Sensei 2 با آنکه محصولی کاملا رایگان نیست، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ساعت‌ها بدون خرج کردن حتی یک دلار مشغول بازی شوند. با گذر زمان می‌توانید امکانات زیادی را در بازی آزاد کنید و بدون محدودیت آنچنانی بهترین دکوراسیون‌ها و ابزار پخت و پز را به دست آورید یا کارکنان را استخدام کنید و آموزش دهید. تعداد رستوران‌های شما به‌ویژه با رسیدن به درآمد و شهرت، افزایش پیدا می‌کند و می‌توانید کسب و کار بزرگی را برای خودتان دست و پا کنید. بازی The Ramen Sensei 2 محصولی باکیفیت و پر محتوا است که تجربه آن خالی از لطف نیست.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Ramen Sensei 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده