نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

برای تجربه بخش چند نفره بازی Final Fantasy XV نیاز به خرید بازی اصلی ندارید

کمپانی اسکوئر انیکس وعده داد که به‌زودی هواداران می‌توانند بخش چندنفره بازی Final Fantasy XV را بدون نیاز به خرید بازی اصلی تجربه کنند.

سال گذشته بازی Final Fantasy 15 محتوای قابل‌دانلودی شامل یک بخش چندنفره تحت عنوان Comrades دریافت کرد. این بخش به بازیکنان اجازه میداد که با یکدیگر متحد شده و با همکاریِ هم به مبارزه با دشمنان بپردازند.

اسکوئر انیکس امروز در Pax East به هواداران وعده داد که به‌زودی کسانی که مایل به تجربه‌ی بخش چند‌نفره‌ی این بازی هستند لازم نیست بازی اصلی را خریداری کنند و می‌توانند بر خلاف شرایط فعلی که تجربه‌ی این بخش تنها به شکل یک محتوای توسعه‌دهنده روی بازی اصلی امکان‌پذیر است، آن را به شکل جداگانه دریافت و از تجربه‌ی آن لذت ببرند.

در Comrades شما می‌توانید برای کامل کردن ماموریت‌ها، شکست دشمنان و همچنین شکار هیولاها با دیگر بازیکنان متحد شوید. به‌علاوه، در تابستان سال جاری هم محتوای تازه‌ای شامل چالش‌ها و دشمنان تازه (از جمله Raid Boss ها و غیره) به این بخش بازی اضافه خواهند شد. هنوز تا این لحظه اطلاعاتی از قیمت این بسته‌ی مستقل در دسترس نیست اما Comrades با قیمت ۲۰ دلار به شکل محتوای قابل دانلود برای این بازی قابل خریداری است.

در ادامه‌ی موج محتوایات جدید و مرتبط با این بازی، Square Enix اعلام کرده که در حال کار روی یک کراس‌اور بین Shadow of the Tomb Raider و FFXV است و علاوه بر این، چهار اپیزود تازه نیز به شکل محتوای قابل دانلود در سال ۲۰۱۹ برای این بازی عرضه خواهند شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده