نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

اولین تریلر گیم پلی Little Dragons Cafe منتشر شد

تریلری از گیم پلی بازی Little Dragons Café، جدیدترین بازی سازنده‌ی Harvest Moon منتشر شد.

Aksys Games (اکسیس گیمز) اولین تریلر رسمی گیم پلی بازی Little Dragons Café را منتشر کرد. این بازی ساخته‌ی یاسوهیرو وادا، خالق Harvest Moon و Story of Seasons است و برای PS4 و Nintendo Switch منتشر خواهد شد. Little Dragons Café در فوریه سال گذشته معرفی شد و قرار است روایتگر داستان برادر و خواهری دو قلو باشد که بعد از بیمار شدن مادرشان، مسئولیت بزرگ کردن یک بچه اژدها را بر عهده می‌گیرند.

از نظر گیم پلی، Little Dragons Cafe یک شبیه ساز زندگی مانند Harvest Moon و Story of Seasons است؛ شما باید یک اژدها را پرورش دهید و یک رستوران را مدیریت کنید. به نظر می‌رسد که تمرکز اصلی در بازی بخش مدیریت رستوران باشد. در این بازی، بازیکنان باید به آشپزی بپردازند و با یاد گرفتن دستور پخت‌های جدید، وضعیت منوی رستوران خود را بهبود بخشند. از کارهایی که بازیکنان موظف به انجام آن‌ها هستند می‌توان به ماهی گیری، کاشت سبزیجات و جست‌وجو در جهان بازی برای پیدا کردن مواد مختلف جهت پخت غذاهای جدید و متنوع اشاره کرد. در این بازی حتی عناصری اجتماعی مشابه به آنچه در Harvest Moon دیده‌ایم، وجود دارد؛ دو قلوها سعی می‌کنند با همسایگان خود دوست شوند و با غذاهایی که درست می‌کنند رضایت آن‌ها را تمام و کمال جلب کنند.

شما می‌توانید برخی از این فعالیت‌ها را در تریلر گیم پلی Little Dragons Café در پایین ببینید. این بازی در تابستان آینده برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده