نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

شایعه: سریال Agents Of SHIELD برای فصل ششم تمدید شد

با اینکه فصل پنجم سریال Agents Of SHIELD هم با اصرار بسیار زیاد کمپانی دیزنی ساخته شد و به روی آنتن رفت، اما شایعه شده این مجموعه برای فصل بعد تمدید شده است.

اگرچه فصل گذشته سریال Agents Of SHIELD (ماموران شیلد) با حاشیه‌هایی همراه بود، اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در طی شایعه‌ای عنوان شده که به احتمال زیاد، فصل پنجم این مجموعه فصل آخر نیست و در آینده‌ای نزدیک شاهد تمدید شدن آن برای فصل ششم هم خواهیم بود. در طی چند هفته پیش اعلام شده بود که آینده این سریال کمپانی مارول در حال حاضر درون یک حباب قرار دارد و احتمال تمدید شدن آن برای فصل جدید، تقریبا پنجاه پنجاه است و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. اگرچه سریال ماموران شیلد همیشه مورد حمایت طرفداران متعصب و وفادار خود بوده، اما از طرف دیگر هم می‌توان اینگونه گفت که نسبت به مجموعه‌های دیگر، این سریال همیشه از پایین بودن میزان بینندگان خود رنج می‌کشد. به گفته برخی افراد، دو فصل اخیر این سریال را می‌توان به‌عنوان بهترین فصل‌های چند سال اخیر مجموعه معرفی کرد.

سریال ماموران شیلد، در چندین قسمت اول خود، آنطور که باید و شاید در مسیر واقعی و مختص به خودش حرکت نمی‌کرد، اما خوشبختانه در چندین قسمت نهایی، همه چیز تقریبا کمی تغییر کرده و اوضاع نسبت به روزهای ابتدایی بسیار بهتر شده است. به‌طور خاص می‌توان گفت که در فصل چهار و پنج سریال ماموران شیلد، ما شاهد خلاقیت بسیار بیشتر و البته بهترین نسبت به چندین فصل قبل بودیم. ما در این دو فصل، همانند دیگر داستان‌های حال حاضر، شاهد نمایش دنیاهای موازی و بررسی آن بوده‌ایم و حتی فرستاده شدن اعضای تیم به درون فضا را هم نظاره‌گر بودیم.

پس با تمامی این اوصاف، کاملا طبیعی و قابل درک است که هنوز هم طرفداران به این سریال پایبند باشند و دوست داشته باشند باز هم فصل جدیدی از مجموعه علمی تخیلی خود را روی آنتن تلویزیون مشاهده کنند. اگرچه هنوز هیچ خبر رسمی‌ای در رابطه این موضوع منتشر نشده، اما سایت خبری MCU Exchange در یکی از جدیدترین گزارش‌های خود اعلام کرده که در حال حاضر این مجموعه برای فصل ششم تمدید شده و ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد رسمی شدن این خبر باشیم. منبعی بسیار نزدیک به تیم تولید سریال Agents Of SHIELD، در طی گفتگویی کوتاه اینگونه صحبت کرد:

کمپانی دیزنی اصلا دوست ندارد که یک راه ارتباطی دیگر که تیم انتقام جویان را با شبکه تلویزیونی مرتبط می‌کند، از دست بدهد. حال با توجه به اینکه قسمت آخر فصل پنجم سریال ماموران شیلد در ماه می به روی آنتن می‌رود، می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد تمدید شدن آن برای فصل ششم باشیم که همین مورد هم می‌تواند خبر فوق‌العاده خوبی برای طرفداران سرسخت و وفادار این مجموعه باشد. 

اگرچه در حال حاضر این خبر تنها در حد یک شایعه است و هنوز هیچ مقام رسمی‌ای آن را تایید نکرده، اما کاملا منطقی بوده و احتمال رسمی شدن آن بسیار زیاد است. در نهایت، همانطور که می‌دانید، دو اثر دنیای سینمایی مارول یعنی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت) و همچنین دنباله آن که هنوز هیچ نام رسمی‌ای ندارد، قرار است با اکران خود موفقیت زیادی را برای این کمپانی به ارمغان آورد و به‌نوعی آنها را چندین مرحله جلو بیندازد. با این اوصاف، همانطور که این منبع هم در صحبت‌های خود عنوان کرد، کمپانی دیزنی دوست ندارد که ارتباط دنیای تلویزیونی خود را با دنیای سینمایی که قرار است اتفاقات بسیار خوب و بزرگی برای آن رخ دهد، قطع کند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده