// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷

جزئیات سیزن پس سال دوم بازی Final Fantasy XV

کمپانی اسکوئر انیکس جزئیات سیزن پس سال دوم بازی Final Fantasy XV را اعلام کرد.

در گذشته کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر بازی Final Fantasy XV، اعلام کرده بود که این بازی دارای سیزن‌پس سال دوم خواهد بود، اما جزئیات دقیق محتویات این سیزن‌پس اعلام نشده بود.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی اسکوئر انیکس محتویات سیزن‌پس سال دوم بازی Final Fantasy 15 را منتشر کرده است. البته بسته‌های الحاقی سیزن‌پس دوم بازی به این زودی‌ها منتشر نخواهند شد و تا سال ۲۰۱۹ باید منتظر بمانیم. در ادامه اطلاعاتی که در نمایشگاه PAX East منتشر شد، همانند اولین سیزن‌پس بازی فاینال فانتزی 15، در اینجا نیز هر اپیزود شامل داستان‌سرایی یکی از شخصیت‌های بازی است که در اینجا شاهد اپیزود آردین، آرانئا، لونافری و نوکتیس خواهیم بود.

  • اپیزود اول مربوط به آردین با نام The Confilct of the Sage: این اپیزود تلاش‌های آردین را به‌تصویر می‌کشد. در اینجا شاهد خشم ۲۰۰۰ ساله آردین از خاندان لوسیس خواهیم بود و علل درگیری‌اش با آسترال را خواهیم فهمید.
  • اپیزود داستان فرعی آرانئا با نام The Beginning of the End: در اینجا شاهد یک داستان فرعی برای بازی هستیم که از دید سرزمین نیفلهایم روایت می‌شود. آخرین روز امپراطوری قرار است بدترین روز شخصیت آرانئا (همان شوالیه نیفلهایم که در طول بازی کمک حال نوکتیس و دوستان‌اش بود) باشد.
  • اپیزود دوم مربوط به لونافری با نام Choice of Freedom: داستانی در مورد سرگذشت لونافری که حتی مرگ هم نتوانست او را از هدفش دور نگه دارد؛ مبارزه‌ای که در جریان آن باید عشق زندگی‌اش را یاری می‌کرد تا بتواند شاه واقعی خاندان لوسیس شود.
  • اپیزود سوم مربوط به شخصیت نوکتیس با نام The Final Strike: در این اپیزود شاهد آخرین نبرد نوکتیس به راه و روش آسترال‌ها هستیم تا بتواند آینده ایده‌الی برای مردم سرزمین‌اش به‌وجود آورد.

جدای از بسته الحاقی‌های ذکر شده، شاهد محتویات دیگری نیز برای بازی خواهیم بود که هنوز اطلاعاتی از آن‌ها منتشر نشده است. همچنین بازی Final Fantasy XV میزبان یک کراس‌اور از بازی Shadow of the Tomb Raider خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده