نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

کلاه قرمزی ۹۷ هنوز به پایان نرسیده است

بنا به اعلام مدیر گروه کودک و نوجوان؛ مجموعه کلاه قرمزی ۹۷ هنوز به پایان نرسیده است و قسمت‌های باقی‌مانده‌ی این مجموعه در طول سال پخش خواهند شد.

مجموعه کلاه قرمزی با اینکه در گروه کودک و نوجوان تولید می‌شود اما سیل عظیمی از بینندگان در سنین مختلف را پای تلویزیون کشانده و به یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های تلویزیون تبدیل شده است. این مجموعه عروسکی سال ۹۷ پس از مدتی غیبت به تلویزیون بازگشت. بنابر اعلام حمید جبلی، یکی از دست اندرکاران این مجموعه در صفحه اینستاگرامش، این برنامه‌ی تلویزیونی با سانسور و حذف خداحافظی عروسک‌ها به صورت ناقص روی آنتن رفت.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما در رابطه با این موضع اعلام کرد که مجموعه کلاه قرمزی با پخش ۱۲ قسمت در تعطیلات نوروز به پایان نرسیده است و در طول سال بخش‌های تازه‌ی آن روی آنتن می‌رود. آذرمیدخت آذرهوش، مدیر گروه کودک و نوجوان بدون اشاره به گلایه‌ی حمید جبلی در رابطه پخش ناقص این مجموعه، چنین اعلام کرد:

کلاه قرمزی تمام نشده اما تعدادی قسمت برای اعیاد و مناسبت‌ها داریم که به مرور در طی سال پخش خواهد شد. به طور کلی ۲۲ قسمت از مجموعه کلاه قرمزی تحویل شبکه دو سیما داده شده است که ۱۲ قسمت آن در ایام نوروز به روی آنتن رفت و ۱۰ قسمت دیگر آن قرار است در اعیاد و مناسبت‌های شاد به روی آنتن برود.

مجموعه کلاه قرمزی با اجرای ایرج طهماسب در نقش آقای مجری و با حضور عروسک‌های مختلفی مانند کلاه قرمزی، پسرخاله، پسر عمه زا، فامیل دور، عزیزم ببخشید، ببعی و جیگر تولید می‌شود. مجموعه کلاه قرمزی برای نوروز ۹۶ تولید شده بود که به دلایلی امسال روی آنتن رفت. به دلیل این تاخیر یک ساله سازندگان مجموعه دست به اضافه کردن عروسک‌هایی به نام‌های موش و گربه و داداش گلم زدند.

نظر شما کاربران زومجی در رابطه با پخش این محموعه در طول سال ۹۷ چیست؟

برای تماشای آنلاین مجموعه کلاه قرمزی ۹۷ به وب‌سایت فیلیمو مراجعه کنید


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده