نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

رویدادی با محوریت Metal Gear Solid 3 برای Metal Gear Survive معرفی شد

کمپانی کونامی اخیرا رویدادی با نام The Encounter 1964 را برای بازی Metal Gear Survive معرفی کرده است که به‌زودی آغاز خواهد شد.

بازی Metal Gear Survive چندی پیش منتشر شد و با اینکه اصلا قابل قیاس با نسخه‌های اصلی سری متال گیر، ساخته هیدیو کوجیما نبود، اما به عنوان یک بازی در سبک تلاش برای بقا کیفیت خیلی بدی هم نداشت. حال کونامی، سازنده و ناشر بازی، قصد دارد تا با انتشار محتوا و ویژگی‌های جدید، از این بازی پشتیبانی کند و در همین راستا، یک رویداد با نام The Encounter 1964 معرفی کرده است که در تاریخ ۲۱ فروردین آغاز خواهد شد. 

رویداد The Encounter 1964 محتوایی با حال و هوای بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater را به بازی اضافه می‌کند که شما می‌توانید با بازی کردن Survive و کسب امتیاز، آن‌ها را به دست بیاورید. این محتوا شامل یک کلاه به شکل سر کروکودیل و دو لباس می‌شوند که همگی مربوط به بازی Metal Gear Solid 3 هستند. از طرف دیگر یک کاست هم به بازی اضافه خواهد شد که می‌توانید آن را پیدا کنید و به داستانی که روایت می‌کند گوش بدهید. 

داستان نسخه Survive متال گیر پس از وقایع نسخه Metal Gear Solid V: Ground Zeroes روایت می‌شود؛ جایی که یک کرم‌چاله سربازان و همچنین Mother Base را به یک جهان موازی پر از زامبی می‌برد و حال این سربازان باید برای نجات خودشان از این جهان با یکدیگر همکاری کنند. زومجی در بررسی بازی Metal Gear Survive به آن نمره ۶.۵ را داد که می‌توانید خلاصه این بررسی را در ادامه بخوانید:

برای دوست‌داران بازی‌های بقامحور و طرفداران ژانر Survival Horror که از قضا مخفی‌کاری، ترسیدن و حتی جنگیدن با هیولاهای بزرگ را هم دوست دارند و می‌توانند کیلومترها فاصله داشتن یک بازی با اثری ایده‌آل را تحمل کنند و عدم حضور نسبی داستان در یک بازی برای‌شان مهم نیست، Metal Gear Survive بازی خوبی به حساب می‌آید. برای دیگران و به خصوص طرفداران مجموعه‌ی Metal Gear، همین بس که نباید ساخته‌ی جدید کونامی را تجربه کنند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده